Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

May 28, 2011

A Wishlist (?)

Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh baru sampai rumah, tadi beli barang kolej sikit dekat Giant. Dan aku benci kalau dah sampai rumah baru tersedar 'Omaigod ai terforgottt! Tadi nak beli **** tp lupa!' Padah bila jadi pelupa dan dah tahu pelupa tak ada bawak list barang yang nak dibeli. Bagus kan perangai gua? Terima kaseyyyyyyy.

Tiba-tiba aku nak beli banyak benda T.T Baru ingat taknak beli apa-apa buat masa sekarang, tapi err kita rasa nak beli la something-something kannn hehehehehehe tapi yang aku perlu sekarang -

- A few cardigans sebab ada yang dah kecik, ada yang macam dah kembang, ada yang hilang! Faveret gua dah hilangggg, penat cari :'( So sekarang aku tak ada langsung cardigan. Nak nangis

- Tudung bawal, tadi cari dekat Giant tak jumpa plus tak ronda sangat pun sebab Ibu mengadu kakinya sakit la hape so balik je terus! Ala bukan selalu dapat keluar, tak jumpa pulak tudungnya hmmm yang belambak tudung sarung tu jeeew. Tak sukew lew

- Sneakers! Nak Converse atau yang sewaktu dengannya. Kasut yang ada sekarang tu dari form berapa tah, aku pakai makkkk ketat betul. -.- Dah tiba masanyaaa aku cari yang baru tapi taktau bila nak cari, ni dah nak masuk kolej dah. Wuhuuu sho shad.

Itu sahaja yang diperlukan buat masa sekarang. Yang lain tuuu, nanti-nanti pun boleh, acah-acah ada duit je aku nak semua benda kan. Sooooooo Spinner 360 dan DSLR perlu tunggu nampaknya T.T Lain masa, lain masa.

Mula-mula biasa-biasa je tengok orang pakai lomo lah polaroid lah apa, so takdelah usha lebih-lebih, ni bila dah usha I was like 'NAAAAAAAAAAAAAAAAK' Ha macam tu sekali. Dan paling aku berkenan, Lomography Spinner 360!

Pelik kan rupa dia? 

Contoh gambar dia, kooooooool! Kan? Boleh tangkap gambar semua orangggg


Jadi sekarang kerja aku, berangan jelah nak ada benda alah ni. Mahal juga.



Tapi tudung, kasut dan cardigan, saya betul-betul perlukan awak. Silalah muncul dengan design yang cantik dan harga yang mampu saya beli. Thanks!

Masa untuk packing~


Bai :D

No comments: