Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

May 29, 2011

Day Four

Day Four - Seven things that cross your mind a lot






1. Should I buy new DSLR, hehehe nak record video jugaaaak :O


2. Apa yang aku boleh buat untuk kemaskan bilik aku yang dah macam stor ni, bilik kecik, barang banyak gilaaaaaaa. So far masih terkawal, sedang fikir mcm mana nak get rid of barang-barang aku yang tak guna. Nak cari kotak untuk letak baju-baju lama, dan sebagainya. Pffft


3. Konfiden ke aku nak jadi akauntan ni? Hmm


4. Family, am I being a good daughter or not. Because I have bad histories, and Im trying to improve here.


5. I kept thinking, agak-agak semester depan ni dapat tak serumah dengan budak2 ni dkt kolej? Haha janganlah main campak-campak kami ke mana-mana. Hish


6. My relationship. Is this going to be for the rest or my life, or just a chapter in my life. :S But I'm glad he knows how to appreciate this relationship, he thinks mature and that's good hihi.


7. I want to be a better Muslim.










Hihi. :)










Short update - Semalam aku pergi SM Teknik Tuanku Jaafar, jumpa member-member lamaaaaaa hee ramai jugak jumpa, ada ex-dormates punya reunion pula haha. Tapi tak semua yang ada, rindu :'( We had a lot of fun eventhough pada mulanya aku semacam takde mood nak berjalan atas sebab-sebab tertentu hahaha tapi at the end of the day, memang best! Lepas rinduuuuuuuuuuu, dahlah susah jumpa budak-budak ni. Bila nak jumpa lagi, ya?










Dan, aku dah ada number Digi hahahahahahaha. Tak, aku tak tukar just tambah nombor. Siapa nak mintak ah, siapa taknak tu diam je. Kbai.

1 comment:

gadismerahjambu said...

gua nak doh :)