Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

March 15, 2010

Benda yang berlari-lari lagi dalam otak aku ;

1. Lesen tak amik lagi. Berzaman dah pass. En Rafi call pagi tadi aku tak angkat, zzzz. Hahaha
2. Fikir pasal offer maklong nak kerja promoter untuk Celcom untuk Jumaat Sabtu Ahad ni dekat PWTC. Aku okay je, cuma leceh pulak Rabu ni ada training pulak. Maklong kata tidur rumah dia, hm. Dan lagi satu, aku kena ada geng. Siapa mau? Haha
3. I bought this ubat untuk benda alah dekat jari aku. Apa tu, ketuat ke ha? Ye kot haha. Dah lama dah ada tapi baru nak beli ubat haritu. Akak tu bagi ubat Hurix Corn Solution - Ubat Ketimumul. Apa ke pelik gila nama dia, ketimumul? HAHA

Petang ni kena settle amik gambar untuk lesen! Asyik tergendala. -_-! Ibu asik kata itu ini - kena practice bawak dekat2 dulu, kena bawak kau pergi round about, biasakan. Pfft, aku masih belum kisah semua tu, selagi aku tk dapat lesen. Apa-apa hal lesen dulu ok?

Today is super-boring. Aku dah taktau dah nak buat apa, nak keluar, memang susah lah. Jadi skil sosial aku dah terjejas. Kalau aku keluar dengan kau orang tak bercakap apa-apa, bagi aku masa, sesuaikan dengan keadaan luar haha. Pathetic gila. Huu. Well tadi tengah main dengan laptop ibu, dah lama dah repair hard disk dia tapi harini baru nak bukak. I thought ibu format balik, so macam brand new lah kan. Tapi no, bila aku bukak macam-macam keluar, paling tension kalau aku nak click icon dekat desktop dia pergi dekat icon lain. -_-! Ah! Aku bengang, sampai sudahnya apa aku nak bukak langsung tak dapat. Dem. Tapi bila adik try, boleh pula, siap boleh main webcam lagi! Hahaha, so apa lagi, lepas rindu la dekat webcam wheeeee. Pictures will be uploaded later ok :-)


Something to escape myself from boredom!

Aku pun main bubol ni. Ni semua gara-gara Aiman ok. Haha, mula-mula memang aku macam Errrr, apa benda ni. Those creatures, pelik-pelik. Tapi yang best kalau yu ols boleh reka sendiri bubol ni. Wheee, dan aku punya yang merah tu. Pendek je kan. Aku bagi dia nama EE-YU. Lebih kurang macam, euw la. Aku tak ada nama lain yang sesuai, EE-YU la jadinya. But bila part 'Squash Some Bugs' tu, kau macam penyek-penyekkan dia. Geli gila, tapi ni la masa aku nak balas dendam dengan creatures yg sgt menggelikan tu. Dalam internet boleh lah, kalau real life, kau belum tengok aku terlompat-lompat kalau jumpa lipas ke, cicak ke, even kupu-kupu pun. -,-
Im starting to like this game, hahaha gila tak ada life kan. Weehoo!


5 comments:

Z said...

Brapa byk geng nak? Haha cewah muka nak interested ni

Anonymous said...

macam mana nak main bubole nie.macam comel je.haha

AthirahShamsul said...

http://bubole.pl/#/en/
Hahaha comel geli geli sikit

aimanhkm said...

haha. utt terpengaruh xD

Anonymous said...

ces susah lah nak lawan orang.asyik kalah je den.haha