Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

May 28, 2011

Semester Baru

Best gila  Tak best gila balik kolej. Dulu rasa macam eksaited jugak nak start semester tiga ni, tapi lama-lama jadi tak semangat sebab aku malas nak packing. Salah satu benda yang aku tak suka, packing lah. Baguslah siapa yang suka packing sebab aku bukan orang macam tu, aku ambik masa lama nak packing, aku taktau apa aku fikir haha. Nak bawak tu ke tak, kang kalau tak bawak terasa nak pakai pun, ekceli bila dah bawak langsung tak sentuh. Ha benda-benda macam tulah, taktau apa yang penting yang perlu dibawak. Aku rasa semua aku nak bawak sebab aku rasa semua penting hekhek.

Sekarang boleh kata 40% la aku dah siap packing, malam ni maybe nak beli barang-barang kolej - makanan, buku syampu dan lain lain. Esok pagi nak register kolej dah. Eeeeeeeeee malas siod! Tiba-tiba aku rasa cuti tak cukup haha. Honestly, rasa takut nak masuk semester 3 ni sebab makin tough, pengalaman seniors dulu, pehh bizi gila hidup masing-masing. Semester 4 jangan cakap lah. Tapi aku harap kita semua boleh, belasahhhhhh. Kan?

Satu lagi, aku harap misi aku nak berjimat-cermat semester baru ni terlaksana la. -.-



Oh ya! Untuk Day 10 challenge tu, untuk hari kesepuluh aku tak buat lagi. Dalam challenge tu, aku kena tulis one confession. Hmm agak susah ya, take time kot. Taktau nak confess apa, haha!


Till then, we'll meet again dalam entri seterusnya, bersama sayaaaaaaaaaaaaaa pada hari dan waktu yang samaaaaaaa! Dalam rancangaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan......! Bye.

No comments: