Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

May 26, 2011

:)


Missing my ex-housemates :S Yang tak ada dalam gambar ni, tapi gua rindu juga!

#1
Guess what? Lagi tiga hari je nak masuk kolej dah, tak sukaaaa. Nak kena packing tu yang malas tu. Aku paling lemah bab-bab packing lah, pfft. Somehow, aku rasa macam tak sabar nak habiskan part 4 nanti, lagi dua semester je kot? But I know it's definitely going to be tougher -_- Fuh, nasib baik pointer cukup untuk diri ini melangkah lagi setapak AMBOIZZZZZZZ AYATT.

#2
Cerita pasal result, Alhamdulillah :'D
Aku rasa tak kondifen sungguh masa semester 2 sebab aku rasa aku banyak main. Like, housemates aku dulu, dua orang je yang ambil akaun, aku agak stress la sebab susah sikit nak belajar, taktau nak tanya siapa haha. Stress-stress aku, aku sempat lagi main game lah, layan One Tree Hill lah, memang terbaik lah. Bila dah nak final baru macam rasa tension dia, baru nak start bangun 4 pagi nak study, pfft. Alhamdulillah dapat result okay, next semester aku kena kawal sikit diri aku, kena kurangkan masa aku dengan laptop :(

You know, pukul 12 pagi hari Rabu tu orang dah start cek result dah, siap post status dan tweet lagi cakap Alhamdulillah semua. Aku satu pun tak reply/komen apa yang diorang post tu. Goyang weh, aku rasa aku tak sedia lagi nak tengok, so aku layan la One Tree Hill time orang sibuk dok access link nak tengok result hehe. Berdebar kau tahu bila fikir yang time final ada paper yang aku tak boleh buat dan belasahhhh semata-mata. So bila aku dah ready, dalam pukul 1 pagi tu aku masuk la website, dan menyiraaaaaaaaaaap gila bila dia cakap aku tak buat SuFO lagi, so result tak dapat check. PFFFFT. Dah selesai buat SuFO tu aku gelabah jugak lah agak-agak dapat result bila ni, orang lain dah dapat result aku je tak dapat. Pagi semalam baru dapat tengok dan aku tersenyum. Terima kasih Tuhan. Syukurrrrrrrr sangat-sangat.

#3
Enough with the result, aku dah berapa hari terperuk dekat rumah, bosan lah siaaaaaaaa. So semalam time tengah shedap online, Ibu msg 'Thirah masak lah siakap 3 rasa ibu ada beli ikan tuu' HELLOOOOOOOOO? Aku mana gheti?! Then Ibu reply lagi bagi instructions mcm mana nak masak, and I did itt! Bangga, sebab sedap dan licin family aku makan harituu. Sampai dekat aku je dah habis, shiottt. And other things I did, hanyalah kerja-kerja rumah biasa dan melanguk depan laptop.

#4
I was thinking harini nak keluar nak beli betulkan spek dan beli barang kolej sikit, and no, aku takde mood nak beli baju baru, beg baru, tudung baru semua haha. TAPI AKU NAK BELI CONVERSE! Kasut lama tak muat, tapi aku taktau la dapat beli ke tak, duit pun takdo.

#5
Aku ada satu masalah pasal blog ni. Aku dah tulis entri dengan tulisan kaler-kaler, but bila publish, dia tak keluar pun kaler tu? Just tulisan biasa jeeee. Nak besarkan tulisan pun tak boleh? Tukar tulisan pun tak boleh? Ada siapa-siapa tahu kenapa? Stress woh. Lepas tu semalam jugak aku gatal-gatal tangan pergi tukar layout dan tiba tiba je blog aku jadi buruk. So terpaksa edit balik, aku tukar terus header semua, and this is my latest blog header I made. Nampak biasa, apa kata kau orang? Geli pulak aku tengok muka aku sendiri dekat header tu -,-



Itu sahaja karut marut gua sekarang ni. Lepas ni kena masak -______- Lapar gilew dah ni


#nowplaying Overboard by Justin Bieber ft Jessica Jarell
Ahemmmmmmmmm aku dgr jugak lagu JB ni HAHA x)






5 comments:

Unknown said...

kau try tengok kat template kau.. kekadang ada setting kat situ kita dah set automatik. Aku pernah jadi mcm tu, bila aku edit balik template aku baru okay.

umi kokmie said...

congrates trot..
selmat kembali ke kolej..saya masih dirumah dgn kerjaya suri rumaaah..huk3

haa..pasal pooost tu kan..trot punyer editor,gne yang lme atau yg dah upgrade?
klu belom upgrade, kau g setting > basic > select post editor
kat 'select post editor' tuuu, tekan upgrade editor..
tuuu jep..rsenyer nnt oke dah koot .

tajul adz said...

cuba guna blogger in draft :)

ahaha. header, tuh ok aja. comel dah :)

Unknown said...

penyakit blog kau sama macam aku. so jadi hambar sikit. hahaha

AthirahShamsul said...

YEAAAAAAAAAAY DAH BOLEH! THANK YOUUUUUUUUUUUUUUUUUU! :DDDD Hehehehe hepi gila :D