Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 22, 2010

Day 13 – Your views on drugs and alcohol

1.28 a.m

Masih tak mengantuk lagi, dan perut aku lapar :C Makanan pung dah takde dah, rumah ni konon je semua perempuan tapi kalau makanan best sikit ada dalam peti ais tu, bak kata Ibu piranha dekat rumah boleh habiskan -.- Ogak ogak laaaaaaaaaaaaaaaaaa uhuuu.

So, Day 13, view aku pasal drugs and alcohol. Wait, baru day 13? Hahahaha so lembabzzzzz. Bukan aku tkde masa dekat rumah tapi malas gila.



OK OK BEK TO DE TOPIK AAAAAAAAA.

My view on drugs and alcohol. Susah sikit nak cakap sebab belum experience lagi, barangkali sy boleh mencuba dulu dan experience dan boleh menerangkannya sekali. Ok ok ok tak tak elok. Sheeeesh, aku pelik kalau orang yang amik dadah ni. Rasa high tu rasa macam mana aaa? And aku tk pernah ada kawan yang consume drugs/alcohol ( I hope so ) so tak boleh la nak interview sangat haha. Same goes to alcohol, I dont know apa yang sedap sangat benda alah tu. Memang boleh hilangkan segala masalah la kot. Bagi diorang.


I don't think drugs and alcohol penyelesai masalah, ataupun cara nak lupakan masalah and start a new day esoknya. Bikin sakit kepala lagi ada lah, and I think orang tu dah tak boleh kawal mental lagi kot bwehehehe. Tapi there are factors why they consume benda-benda ni kan, maybe ada yang ada konflik hidup and bagi diorang tak ada siapa yang dapat tolong, soooooo mereka stress, dan sooooooooo mereka mula ambil benda benda ni.


Entahlah. Nonsense. Bagi rosak hati lagi ada.


And, I wonder to orang yang smoke juga. Best eh? Lepaskan tension? Awak tension sangat sangat ke ek? Sy rasa sy pun pernah je rasa tension dan rasa nak givapppppp, rasa orang keliling kita tk dpt nak faham apa kita rasa semua. Dan siapa yg fikir diorang merokok tu alasan sebab kool, awak SANGAT salah (you are SO wrong)

Lagi tak kool la braderrrr, ew.


Ok dah melencong.

So yeah, itu la view saya.

Tahniah kerana membaca satu lagi rapuan dari gua yey!





1 comment:

kyo_9 said...

x merapu kot sebab segala apa yg tertulis di atas nih berkaitan antara satu sama lain.. iaitu ianya "addictive" kepada pengguna.. Berusaha supaya x tertarik kepada semua nih nescaya hidup anda akan jadi lebih berguna, insya-Allah..