Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 21, 2010

I just miss them, that's all



Dua tiga empat menjak ni aku banyak flashback dekat zaman high school. Demmmmmmm memang tengah musim ke apa ha?

Heyyyyyyyyy I browsed through my picture albums, tiba-tiba terasa nak tengok folder TTJ dulu, lepas tu mula la flashback itu ini. HOW I MISS THOSE MOMENTS :') Even if ada je yang takbest, yang tu semua campak jelah laut, aku rindu kau orang niiiiiiiiiiiii, dan semua di TTJ niiii!! Okay over. But hey, looking at these pictures rasa macam nostalgia sangat lah, ai tak boleh tahan betul macam ni. Tersengih sorang-sorang. :)

Dengan baju batik kebanggan ni, kita pun dengan bangga pergi outing, tak lupa juga ada yang malas nak outing so kirim-kirim aja, biasalah tu bahahaha. Lepas tu kita outing ke bazar ramadan time puasa tu, kecoh tktau nak beli apa sebab semua pelahap kalau boleh semuanya nak cuba. Rindu tk rindu takkkkkkkkk :C

Hehe, ini picture taken time sukan dulu. Time ni kita form 5 kan? Ya, aku ingat sebab time ni aku bangga betul sebab perbarisan rumah kuning menang wheeeee, dengan maskot lebahnya yang comel lagi hihi. Berbaloi gila kami stay up sampai pukul, 5 kot tak silap, ataupun lebih. Rasanya dapat tidur sejam je kot sebab punya payah nak siapkan maskot rumah kuning lepas tu nak alter lagi benda alah tu. Had so much fun thoughhhhh, :D Not to forget, masa lompat tinggi yang ada lecak lecak buat aku macam orang gila je jatuh haha.

We had our ups and downs. Ada salah faham tapi in the end we worked things out. :) And I'm so happy we ended our high schools with joy and I will surely miss you guys! Jamuan kelas yang kecil tapi sangat meriah! Upacara baling tepung lagi, aku dh lupa siapa punya idea niiiiiii, dahlah pakai baju hitam haha memang bersungguh la gua lari wey. Hehe dan masa ni pun ada sweet memories. *winkwink

SILAT PUN GUA RINDU JUGAAAAAAAAAAAA :) Dengan seniors dan juniors. Masa silat masa untuk melepaskan tension dan segala geram yang ada, siap bergolek atas rumput semua. Heaven. :)

Tu tu! Nampak tu budak yang pegang buku dekat belakang sekali tu? Hah itulah dia! Mcm mana boleh sangkut tah. Hahaha.

And remember Teacher Rasidah bawak pistol air sebab nak tembak siapa-siapa yang tidur? -.-


Time ni, baru lagi kan kenal, still we took pictures pun dah kamceng dah!

And I guess ini gambar first aku dengan dia ni. How ah boleh tangkap berdua je macam ni?! Gonjengnyeww la kan.

Banyak lagi memories. Untuk awak, awak dan awak semuaaaaaaaa ex-schoolmates, sy rindu awak semua!



PS - Dah tk tahu nak describe benda mcm mana. I'm lost it words, yeah.



5 comments:

N said...

tah cmne blh sangkut an.. HAHA

RINDU BEB!!

AthirahShamsul said...

HAHAHAHA tau takpe tak boleh blah.

Anonymous said...

aku tengok pon aku sengih2!
haaaa rindu kao orang semua.
kejadian2 dengan miss yeoh la,terbayang weyh!!

Nuhazira binti Rosly said...

ahuhuuu ~~
memang musim lah atirot, haha :DD

cik qiqilala said...

hahaha. picture yang last cantik. tah cmne leh jadi kan?