Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 24, 2010

Cerita Mesin Basuh dan Makan Angin Sikit

Harini masa aku tak dibazirkan begitu sahaja dengan tidur, makan, menyanyi, tidur, makan dan apa apa yang berkaitan. A few days before, mesin basuh rosak and guess what! Sy dapat merasai suasana duduk di kolej semula! Tapi ini di rumah!

Dengan memberus baju! Basuh baju pakai tangan, memang aku suka mesin basuh rosak time baju tengah bertimbun tunggu turn nak dibasuh kan. So Ibu ckp nak hantar laundry, but not all lah, so kena basuh sendiri dulu. Banyak gila kot, tak sanggupnya aku nak basuh semua sekali, so tadi basuh sikit je, but still meletihkan. Kalau dekat kolej tkdelah banyak sangat memandangkan kita basuh baju kita je. Tapi dekat rumah ni, hm, ada enam orang ahli keluarga. Sorang pakai baju bukan sehelai, tapi berhelai-helai. -.-

..tak dapat gua nak bayangkan oi. Memang kerja aku lepas ni memberus bajuuuuuuuuuu. ><

Jadi lepas membasuh baju alang-alang cuci toilet sekali, petang tu keluar dengan ibu dan adik-adik. Motif sebenarnya nak ambil IC. BURUK GILA MUKA AKU BOLEH TAKKKKKKKKKKKK. Aku ingat boleh la lawo sikit muka IC drpd time darjah enam yang macam muka A/P mana tah. Tapi sama je, bughok juga. Ew. Lepas ambil IC berjalan-jalan je with my family. Okay la kan janji dapat keluar hikhik.

Enough with today. Aku tak terbongkang harini *tepuktepuk

Nak cerita pasal semalam, we went to KL. Kami excited sebenarnya nak pergi Rantai Art Festival. Pagi-pagi kami dah bertolak tau. Dan terima kasih kepada yang sudi menjemput kami semua hihi. Excited ni excited ni. Nak pergi Rantai ni, Rantai ni.

Aiman, thanks! XD

Time ni dalam monorel, kot. Ha betul lah. Sambil tunggu sampai Titiwangsa, these boys main game apa benda tah. Pun excited jugak. Memandangkan cuti sekolah sekarang ni, PLUS budak-budak baru habis SPM, ada la mereka-mereka ni berkeliaran hikhik. Oh, budak sekolah~ haha. Teringat zaman aku sekolah dulu, mesti orang lain pun cakap macam tu jugak - budak sekolahhh~ haha

Ok kami dah sampai! Pengajaran satu - lain kali amik teksi yang sederhana je rupa dia eh. Tk payah memilih sangat nak teksi yang cantik-cantik. Kan dah kena caj dua kali ganda! :P

Sesudah kami sampai ke destinasi...


...SKIP THAT PART LA BOLEH TK. Terlalu emosi la nak cerita haha XD Just go through some of these pictures hasil ehsan Aiman Hakim the photographerrrrrr *gaya gedik

Nampak takkkkkkkkkk semua tengah excited masa niiiii?! Haha

Azuan sangat menghargai seni, I guess. Hehehehe, time ni dia tengah shoot gambar bunga pakai macro tu. Azuan, show us la your picture tu? :P

Bunga yang layu


Us ♥

SO BIG kan?


Aisyah Hariz Azuan Saufi Me

...and the rest is history! :P Haha

Selebihnya, kami jalan-jalan di KL, it was great! Hanging out with you guys. Really made my day, tau! Thankkkkkkkkkkkkks again. Yg lain, kita jumpa next event? *winkwink


PS - Terima kasih Aiman atas gambar anda hihi
PSS - I'm missing someone kbye



1 comment:

Z said...

Aku nampak aku invisible dalam gamba tu suma hahahha