Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 24, 2010

Day 14 – A TV show you’re currently addicted to.

Memandangkan saya bukan macam anda-anda yang ada astro, haha. Saya tkde TV show yang saya addicted pung. Like, boring gila kot! Kalau ada yang best, aku tengok lah, kalau tak, aku tutup je tv tu. Tapiiiiii, untuk musim ni, sementara tengah ada banyak masa yang terluang, aku tengok jelah drama series yang ada ni huhu.

Must watch! Spongebob Squarepants. Span kuning ni memang menghiburkan doh haha. Dia macam tak ada problem tahu tak, ceria selalu dan always have fun with his friend, Patrick. Gilalahhhhhh diorang ni fun tau tk! Bahaha, tapi dekat TV9, dalam Bahasa Melayu, memang mengarut gila, boleh buat direct translation tau dak. I like you, Spongebob :B

Second, Supernatural. Of course aku tengok sebab cerita dia best, ada dua lelaki yang kool ni. Bahaha.

Dan tak lupa Korean Drama , He's Beautiful. Haha, okay lah cerita dia, more tu merepek actually. Tapi boleh la kalau nak ditonton sekadar hiburan.


..Takdelah macam cerita Putera Katak tu!!!! Like seriously? Katakk? Kelakar pung ada, duhh.


PS - I need a new pair of shoes.



No comments: