Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

March 02, 2010

Who Are You

Nama-nama timangan oleh org tersayang

  1. Thirah - Nama yang digunakan oleh keluarga. Kawan2 pun. Hee
  2. At/Utt - Sebutan 'At' eh. Bukan 'Ut' Hahaha. At seingat aku dua orang je yang eja nama aku mcm tu, dua orang yang sangat precious. Utt mostly budak2 TTDI yang panggil Heee
  3. T-rex - Kawan2 dekat sect7. Bukan semua, sikit je.
  4. Kerek - Nama paling pelik, aku tau. Haha tapi bukan sebab aku kerek ke apa, asal nickname tu pun aku dah lupa. Classmates memang dah cop aku dengan nama ni. Unik, kan haha
  5. Tirot - Er, lagi satu pelik. Nickname ni kawan2 from TTJ yang bagi.
  6. Tizzy - Theres this one guy, yang panggil aku dengan nickname ni. Sekarang dia pun dah lesap.

Anda seorang yang

  1. Pemalas. Serius wei. Haha
  2. Boros. Kadang2 aku tktau duit aku lesap mana. Pantang nampak duit!
  3. Tak suka diarah-arah. Betul wa cakap. Tak suka. Tapi tengok mood jugak la. Kalau orang tu mengarah muka kerek gila memang aku pun malas ah.
  4. Sensitif - Jangan main2 wo. Haha
  5. pemalu. HAHA. Percayalah, :P

Insan teristimewa. Describe apa yg membuatkan die terlalu istimewa di mata anda.

  1. Family - The best! Saya bersyukur,
  2. Kawan2 rapat - Sangat gembira because they're always with me. :-)
  3. Budak bola - Terasa sangat dihargai. Tenkiu awak

Makanan favourite anda

  1. Nasi Paprik! Fuh, terbaik
  2. Char Kuey Teow
Actually aku suka makan tapi bukan semua jenis makanan aku tibai. Aku bukan jenis yang suka mencuba makanan2 baru dalam Jalan2 Cari Makan tu. Tapi kalau dah sekali cuba dan memang peh sedap, aku akan stick to that kind of food haha.

Favourite color

Hitam dan Merah

Favourite song

Banyakk. Series. All Time Favourite semestinya lagu2 3 Doors Down, Westlife, Lifehouse. Buat masa sekarang aku punya feveret ; David Cook - Lie


Sikap yg membuatkan anda stress

  1. Sikap orang yang hipokrit, depan dia lain, depan kau lain, depan aku lain.
  2. Orang yang suka main tuduh melulu. Stress wo. Baru cakap ini melenting.
  3. Berlagak. Berlagak tak tentu pasal. Macam dia bagus, macam dia hebat. Gila tak kool,
  4. Orang yang beriya mengata orang, tapi dia pun dua kali lima je, sama je macam yang kena kutuk tu haha


3 benda yg mesti ade dalam bag/handbag anda...

  1. Dompet
  2. Telefon bimbit
  3. Spongebob XD

Kali terakhir anda menangis beriya-iya..kenapa??

Tahun ni juga. Masalah peribadi Ha-Ha

Tag 5 rakan anda

  1. Dahiyah Aisyah
  2. Naziha Nurhani
  3. Aiman Hakim
  4. Asyila
  5. Yang ada dalam blog list saya ni muhahaha



4 comments:

Dahiyah A said...

ohh tag ya? BAIK PUNYAA!

MhmdSaufi said...

patut tambang lagi nick name tu laa si owl :)

AthirahShamsul said...

Owl? Aah ek tapi belum official sebab kau belum panggil lagi :P

MhmdSaufi said...

alaa camne nak panggil, lame tak chat-.-'