Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

March 02, 2010

-Taktau Nak Letak Tajuk Apa, Sebab Aku Cuma Merapu

Saya nak Char Kuey Teow lagi, haritu makan tak puas. Kena share dengan adik, tak kenyang, baru nak feel makan dah nak habis licin dah pinggan. Auw saya betul2 mengidam ni haha.

Hampir seminggu duduk kampung, bila balik pagi semalam memang macam Home Sweet Home, ahh. Walaupun aku memang kerja cuti ni duduk melanguk je kat rumah. Its not that I don't want to go out, tapi keadaan belum mengizinkan eceyy. 10 Mac ni Ibu pergi minor operate untuk keluarkan satu skru dekat hospital, then lepas operate tu baru la boleh start berjalan, fisioterapi semua. 10 Mac, tak lama lagi tu, he he he.. So buat masa sekarang kena bersabar jelah tak boleh keluar ke mana, kalau free pun weekend, itu punnn kena fikir banyak kali nak tanya Ayah. Peh, penakut. Apatah lagi nak sneak out. Pffft. Tapi kadang2 aku tak kisah pun duduk rumah, tak melepak ke mana2, mcm orang lain tanya 'Kau tak boring ke duduk rumah?' Aku akan jawab boring, tapi okay apa. Im a home type. Lebih selesa kalau berada kat rumah, bukan aku tak enjoy kalau keluar, memang habis gembira la kan. Haha cuma mungkin aku memang dah biasa terperuk dalam rumah, dan untuk pengetahuan kamu2 yang tak tahu tu, parents aku memang strict kalau bab2 nak keluar ber-enjoy ni. Pernah sekali tu, aku nak pergi library je pun, Ayah dah nak approve dah, baru nak tersenyum tersengih tiba2 Ibu tanya macam2. Pergi dengan siapa, nak buat apa kat sana, tah2 tak belajar pun. Siap kena bagi no telefon member2 yang pergi tu, kalau ada pape boleh call. Fuh, baru pergi library macam2 kena soal siasat. Dan itu pun salah satu sebab aku malas nak keluar, sebab musti tahu punya, kena soal siasat bagai. Bila dah approve, last2 minute Ayah kata ada plan lain, so tak boleh keluar. Kau fikir betapa frustnya aku?! Memang aku tak gemar kalau dah rasa macam tu, dahlah jarang keluar. Sebab tu aku malas tanya. Haha. Dan sampai sekarang pun, parents mesti akan menyoal kalau nak pergi dengan siapa, tapi takdelah se-stirct dulu. Fiuh. Boleh berunding lagi la. But for now, I prefer to stay at home, until Ibu gets better. Siapa nak janji temu dengan aku, weekend boleh try. Wahahaha. Blahlah, thirah.

Minggu ni nak keluar dah tak dapat, lusa dah retest. Bikin gua gigil je la, taknak fail lagi. :\

Oh, finally button nak upload video dah ada! Yeah! Sejak bila ada pun aku tak perasan, layan je.




This was taken on 19th Feb, saya dapat approval dari penari ni untuk meletak video ni Ha-Ha.




3 comments:

MhmdSaufi said...

oh noo

AthirahShamsul said...

Apa oh no? hahaha

MhmdSaufi said...

oh no aku tak sanggup tengok