Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

March 04, 2010

Faktas-faktas

Lately aku suka akhirkan ayat dengan tambah S dekat belakangs. Ha gitu. Hahaha, Keluarga dah cukup annoyed dengar aku kata macam tu, orait la tu.

Buat masa ni :

  1. Esok JPJ test. Repeat ok, sekali lagi saya repeat, repeat. (?!) Sekali lagi gabra, sekali lagi cuak. Cukup lah esok je test, haha Aminnnn.
  2. Selipar hilang. Satu2nya selipar. Selipar kesayangan. Selipar lain ada cuma ada yang tinggal sebelah, dah kecik la apa la. Saya nak balik selipar saya, pulangkan! :(
  3. Tak beli selipar lagi. Haha. Mungkin sebab aku tak keluar sangat, so aku tak berapa kisah bila nak beli selipar. Kalau driving class pun pergi pakai kasut, tak guna selipar pun. Jadi, aku taktau bila nak keluar semata2 nak beli selipar. Haduih.
  4. Masalah untuk tidur, beberapa hari ni dah berkurangan. Aku gumbira!
  5. Sakit hati dengan orang yang nak melenting tiba2. Like, aku buat apa je pun? Lain kalau aku yang salah, ini tak memasal nak emosi dengan aku. Apa cer? Puh-lease, hahaha aku boleh bersabar la buat masa ni. Tak kisyah punnnnn. :P
Sedikit cerita tentang latihan driving siang tadi, aku kantoi bangun lambat dengan En Rafi. Wahaha, punyalah cover baik punya suara, konon2 taknak la kedengaran macam tengah mamai. Akhirnya kantoi juga, suara bangun tidur aku memang terbaik! :S

Doakan saya berjaya esok eh? Saya nak pergi berjuang ni.

To love a person is to learn the song
That is in their heart,
And to sing it to them
When they have forgotten.

Im happy



No comments: