Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

July 20, 2011

Talented People!

Aku dah lama dah dengar pasal popular youtubers ni, macam Matluthfi tu. Aku rasa first video yang aku tengok masa dia buat ucapan for Mother's Day kot? Comel gila. Hihi lately my housemate suruh tengok video-video selain Mathluthfi, ada Aiman Azlan dengan Anwar Hadi. They are hilarious, yet they are able to give dakwah juga especially Aiman Azlan. Entahlah, aku tak tengok semua video tapi diorang memang cool gila la in every videos diorang yang aku tengok. Plus diorang study overseas, memang power! And muda pula tu, seronok je tengok they are living overseas tapi masih tak hilang lagi ciri-ciri Melayu, jati diri yang kuat, dan jaga agama.

Lain kali kalau aku ada masa (aku kan bizi selalu, tah apa tah dibuek) aku nak tengok semua videos diorang. (Y)

Ini antara video yang best yang aku pernah tengok lah. Yesssssssssssss aku tahu korang mesti ramai yang dah tengok video ni tapi aku saja-saja nak share. Nak jugakkkkkkkkkkkk.




Enjoy! 



No comments: