Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

May 23, 2011

Of Archery, Bumper Cars and Lights

Assalamualaikum! Baik tak baik tak ehehehehehehe x)
Okay sebelum apa-apa, nak inform that atok saya which saya cerita time entri lepas Least Favourite place to go , dah pergi meninggalkan dunia. Sedih sangat. Sedekahkan Al-Fatihah, ya?







So, berbalik kepada tajuk, haha ober gila. Harituuuuuuu (aku tak ingat bila) haa hari Rabu lah tapi, aku keluar dengan member-member yang lama gilaaaaaaaa tak jumpa. Setahun sampai kot? Plan menjadi, yehh dan Izzati driver kami hikhik rindu gila lepak dengan diorang. Semua dah bawa haluan masing-masing kan, so memang jarang sangat nak jumpa, cewah padahal semua UiTM so cuti pun sama hihi. Mari saya kenalkan!


Najwa Husna! A.k.a Wawaron bak kata Alin haha. Studying in UiTM Lendu now, study business woi hehe. Beware, she is a KPOP FAN! You know how kpop fans are? hihihihi


Nazlinnnnnnn! This is one and only Ahmoi. Hehehehehe, blur and tak gheti duduk diam. Tapi dia cakap dia dah matang sikit sekarang, hmm mungkin betul. Hehe, baru habis asasi law UiTM :)

She drived that day! Gangster woi drive haha. Izzati, call her Ijat :) Ambil Quantity Surveyor(betul ke aku eja ni) dkt UiTM Seri Iskandar, Perak.

First destination adalah Sunway Pyramid, sampai-sampai jeee kena belikan something untuk Alin's boyfriend, Naziff :P Weeehoooo! Seronok weh sampai before pukul 11 pagi tak ada orangg lagi haha. Then kami (Alin and Naziff excluded) pergi berjalan-jalannnnn, eh ke pergi main archery dulu? Lupo. Tapi archery was fun, except the part bila next day bangun bahu sakit gila -_- Seronok pula main, dulu macam tak berani sebab takut macam hape je aku main but now I know it's fun hehe. Lepas tu kami jalan dan jalan from store to store cari barang sikit.



Eksaited!! Tapi macam loser sikit sebab kena tukar bow yang ringan sikitt sebab aku asyik komplen je berat, terus abang tu ambik tukar baru bwahaha.


Wawa, Ijat, dan Kerek (me xD )


Before pukul 4 aku tiba-tiba terasa nak tanya soalan dekat Ijat which is 'Ijat, kau ingat tak parking dekat mana?' sebab aku langsung tak ingat. Aku tak terfikir langsung nak ingat haha boleh pula macam tu. And it turned out yang diorang semua pun taktau. Gilaaaaaaa betul langsung tak ingat floor apa, area mana semua tak ingat. Tapi dengan GPS kami iaitu Naziff, jumpa jugak kereta haha gila betul lupa parking.



First attempt




Second attempt, muka aku pula tersorok




Attempt ke berapa kali tah, finally!


Chilling and lepak-ing at Alin's house x)


BRRRRRRRRR! Budak gayat tak pernah main snow macam ni lah senyum dia. Bwehehe.

Okay tutup cerita Sunway, kami pergi I-City pulak. First kitaorang nak pergi malam tapi Ijat cakap petang before 6 parking free, lepas tu pergi Snow Walk RM15 jeee. Syok laaaaaaaaa kan? Jimat sikit kalau tak nak masuk dah RM10 plus Snow Walk RM25 which aku rasa tak berbaloi kotttt. Ekceli memang best masuk Snow Walk tuuuu, aku kan macam gayat sikit tak pernah pergi tempat-tempat ais macam ni, masuk-masuk macam TERUJA GILEW haha. Sejuk gilagilagila boleh taaaaaaaaaaak. Seronok rasanya macam dekat obersea hahaha. Tapi part yang tak best adalah ramai pekerja yang stalk kitorang. Stalk as in kitorang jalan mana-mana je dalam tu diorang ikut, kitorang gelak-gelak sikit diorang tangkap gambar. Then sambil tunggu kitorang buat action lain dia dok tengok je kita. Psycho kan?! Haha, tah pape jeee, tapi syok la. Sejukkkk plus ada gelongsor hihi dan aku rasa aku menjerit macam apa je bila rasa n ak terjatuh sebab licin. Orang lain elok je tak keluarkan suara aku lebih-lebih. Well memang ober kannn.




After Snow Walk, kami jenguk-jenguk arcade! We played bumper car, time petang tu tak ramai orang tauuuu, best sebab dapat conquer :D Tak payah beratur terus naik jeeee, then karaoke dia murah siottt :O Memang banyak yang berubah daripada dulu waktu mula-mula dia bukak tuu. Seronok juga jalan-jalan, dengan member-member atau keluarga. :)


Lovelies :'D



Then masing-masing macam tak larat gerak, last destination we went for dinner at Pak Li.



:)

Exhausted dan kena marah, tapi it was so much fun. Masing-masing kepala gila-gila macam dulu :'D Seronok lepak. Nanti lagi setahun kita jumpa lagi eh? HAHA -,-


Okay sekian sahaja dari saya. Aku rasa takde orang pun baca entri berjela ni.


Takpelah,
#nowplaying 21 Guns - Green Day




No comments: