Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

May 19, 2011

Day Seven

Four turn offs


1. Smoking

Yehhhhhhhh turn off pertama yang terlintas di fikiran aicewah. Aku tahu memang mostly lelaki smoke sekarang ni, ada yang muka aku tengok baik je padahal.. Haha, susah dah main teka-teka 'Ha dia ni mesti tak smoke' ok padahal.. Bertambah-tambah tak kool kalau dia smoke just nak show off semata-mata. Kesah pula akuuuu kalau nak menunjuk kau boleh hisap sehari sampai dua kotak ke hape. But no, takdelah anti pun cuma tak suka, dan tak kool di mata aku. Hihi, plus aku tak suka kalau dia berasap depan-depan muka aku pehhhhhhhh, %U*#@% la kan. Hehehehehehehehehe I know memang susah nak berhenti whatsoeverlah, tapi, still it's a turn off.



2. Chewing food to loud (makan bunyilah senang cerita)

Memang la ada bunyi kan kengkadang tapi kalau too loud, ehm janganlah plis. ANDDD! Kalau makan mulut tu tak reti nak tutup rapat-rapat, ni macam terbukak and kunyah bunyi kuat kuat and....nevermindddddd. You know what I mean hihi


3. Overdressed

Bagi aku la, aku suka yang simple but nice, tak ober. Bling-bling situ sini. Daripada rambut di kepala sampai kasut di kaki tuu. Semuaaaaaaaaaanya nak the bomb. Ya know? Haha, kalau kena dengan gaya okay lah, kalau tak kena gaya? Rambut dah bubuh gel paling banyak, baju nak terang gilaaaaa, then kasut nak Supra gilaaaaaaaaaaaa haha. Ada yang nampak okay, ada yang nampak eh apa dia nak cuba pakai ni, like tak kena lah. So, simple is better. Jangan melebih-lebih. Hihi *komen je lebih aku ni


4. Ludah merata (aku dah malas translate)

Kalau boleh semua tempat dia nak ludah. Semua. Dekat public pun dia tak kisah dia ludah jeee. Ee tah tak suka la. GHAAAAKTUIIIHH bunyi dia. Peh. Tah senang cerita jangan ludah la depan aku, taknak tengok pun kau ludah tu haha.



Tu je yang ada dalam fikiran sekarang hihi. x)





Harini aku takde mood, kena balik Gombak pulaaaaa -________-



#nowplaying Last Nite - The Strokes





1 comment:

Hariz Shah ™ said...

saya merokok, dan saya baik hati haha