Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

May 03, 2011

Cuti Semester, One Tree Hill dan Duit

Ada jugak bertambah follower aku even aku jarang-jarang update sekarang ek? Terima kasih :D

So officially, the semester break starts. Selama satu bulan! Okay lah tu, dah bersyukur dah daripada cuti lama-lama sangat sama je taktahu nak buat apa ye tak. Hehe jadi dah dua hari aku bercuti, and I'm enjoying it! Tidur lama-lamaaaaaaaaa, stay up bukan sebab belajar tapi sebab dengar lagu, tengok movies, dramas dan, apa apa yang tak berfaedah haha.

Konklusi untuk final exam haritu? No komen. Paper last which is Macroeconomics susah ya, aku pun taktahu apa aku jawab, tibai tibai dan tibai. Tawakal. Tunggu results keluar, I hope for the best but I don't expect high. :)

Untuk cuti sebulan ni, aku malas nak plan banyak sangat, bukan terlaksana pung! Haha, tapi yang pastiiiiiiii I'm going to -

1. Tengok One Tree Hill! From the second season sampaaaaaaaaai mana yang aku larat selama bercuti ni haha. Tengok la sampai lebam. Ai nak tengok Peyton Sawyer jeeeee <3 Hihikk

2. I want to drive. Pleaseeeeeeeeeeee?

3. Nak belajar gitar. Nak improve. I guess I'm improving, untuk lagu-lagu yang ada chord simple I guess okay lah kot cuma masih lembabzzzzzz...

Tu je yang utama sekarang. Haha but sadly gitar aku masih di kolej, tak bawak balik lagi. -_- Ekceli lepas habis exam Ibu call dia cakap nak gerak pergi hospital dah, so terpaksa rushing. Packing pun baru sikit. So I thought, bawak je balik barang-barang yang dah siap pack. Yang lain-lain tu esok esok la aku amik hahaha. Borang clearance pun esok esok jelah. Heeeeee.

Aku rasa nak beronggeng cuti ni tapi masalahnya aku takde duit, so baik duduk diam-diam dekat rumah. Redha jelah, duit takdo kan. Kerja aku cuti ni memang tengok movies/dramas jelah kot. AND MASAK -_- Ibu dah list dah apa yang nak diajar nanti, greatttttttt.

So that's all for now. I like holidays! Don't you? :D


PS - Aku dapat beg spongebob! Kuning dan sangat, Spongebob-y. Heeeeeeeeeeeeeee suka gilaaa ok ober.


Bye :)


#nowlistening Suddenly Everything Has Changed by Bethany Joy Lenz





1 comment:

Unknown said...

nanti derma2 la sikit episod one tree hill to ea.. and cpt2 blajar main guitar, boleh ajar aku nanti