Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

March 29, 2011

Si Lembu Pemalas

Gelagat lembu belaan aku atas katil, sumpah pemalas dia ni. Memang geng dengan aku lah malas tapi dia lagi up kemalasan dia hihihi.

Inilah lembu belaan saya, saya diberi kebenaran untuk bela dia sejak em tak ingatlah bila. Ha, sejak 17 tahun. Haaa presentingggg, Moo Moo :D

Malas bebeno

Zzzzz

Hah ekstrem gila, ni dah memang maleh gilo la ni haha

Tapi dia dah kurus sekarang do, aku rasa sebab aku selalu penyekkan dia kot time tidur bahaha. Maaflah ya tuan kau ni kadang-kadang tidur bukan boleh percaya, esok bangun pagi nampak la lembu belaan ni ada dekat bawah katil. Hahahahahaha kesian..

But he's always here for me. Wheeeeee lembu paling setia XD Mahahaha.


Lepas ni siapa nak bagi haiwan belaan lain pulak? Aku dah ada kuda, lembu, ladybird, beruang dah banyak, arnab dan sebagainya. Nak lagi nak lagi nak lagiiiiiiiii bagi meghiah sikit. Haha


Memang entri yang sia-sia pung. :D


#nowplaying Apology - Alesana




4 comments:

Nuhazira binti Rosly said...

Moo Moo Shamino ! Haha :D

izzy. said...

comel je ha ha

AthirahShamsul said...

Ahaha. Lembu pemalas.

Zeeyn said...

Comel jek haha