Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

March 25, 2011

Friday, friday, gotta get down on Fridaaaaaaaay! - Rebecca Black's styleeeee haha XD Datang dari celah mana lah minah ni aku pung taktau, tiba-tiba popular -.-

I just got back from kelas ganti, kelas Macroeconomics - my least favourite subject. Haduh, penatlah aku cuba nak sayang subjek ni tapi susahhhhhhh. Masuk kelas kalau tak stress memang tak sah haha, haihhhhh memang kena cover balik lah semua benda dekat rumah, nak ponteng macam takut tertinggal pelajaran ke apa tapi macam takde pekdah je aku datang zzzzzzzzzz. Apa-apa jelah.

Harini hari Jumaat, esok Sabtu (wheeeeeeeeee), esok lagi - Ahad. Ada modul. Demmmm. Tak balik rumah lagi minggu ni, I don't know why tapi memanjang je aku ada aktiviti every weekend. Memang nak hilang stress betul ah kan tiap-tiap minggu keluar. Duit pun macam air terjun hehehehe. I miss home.. Maybe, just maybe, minggu depan baru boleh balik, teman Ibu since Ayah pergi Kemboja untuk sebulan.

Jadi buat sementara ni, aku duduk kolej jelah -_________________-
Seronok gilew. Tapi at least aku belajar lah daripada dekat rumah melanguk depan laptop takpun TV. Rindulah buang masa depan laptop surfing internet segala. Dapatlah jugak update blog, edit blog, tumblring keee, dan oh ya, aku taktau lah mana arah tuju blog ni dah actually. Macam takde mood nak update, macam dah taktau nak tulis apa. Demit. Maybe cuti nanti ke aku jadi rajin balik kot nak update hihi. Till then, blog ni akan mula berhabuk lah kotttt sikit-sikit. Don't even bother to read any new updates, it's just probably a short or meaningless entry.


Macam entri yang ni hehehehehehehehehe.

Dah cukup membebel, apa kata kita tengok Ouran High School! XD Wheeeeeeeeee.


Bai. :B

Ada lirik lagu yang kita nak share dengan awak semua dekat sini, petik dari lagu Wani Ardy, Belajar. Inspiring. :DDD


Melihat hujan sebagai rahmat; biar basah kuyup ia bukan beban
Mencari sayang di dalam benci; merendah diri, membuka hati
Melihat gelas separuh penuh; yang kosong itu mungkin kita perlu
Mencari syukur dalam tiap-tiap dugaan Tuhan
Sukarnya namun aku belajar

Ok kali ni betul-betul bai. :D

#nowplaying Belajar - Wani Ardy



2 comments:

Shiro Petta Petto said...

ada banyak tak lagu wani ardy? nak semua... lecturer aku dowh... haha...

anyway... rajin2 arr update blog dowh... aku baru je ditauliahkan sebagai blogwalker bertauliah... style tak?

syaza said...

nk jugak2!! aku ad lgu askar je....