Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

February 22, 2011

Seriesli, nak masuk bulan tiga dah? Lagi dua bulan lebih nak final exam, woh. Aku baru rasa pressure sekarang, awal-awal sempat lagi main-main kan, minggu ni dah start stress sebab weekend ni ada common test, hohhhhhhh. Aku tak start baca pun lagi, baru selak-selak latihan yang dah buat dalam kelas sebelum-sebelum ni. Tolonglah sedar diri, Athirah. -.-

Semester ni lecturer-lecturer lain macam sikit aku pun tak tahu lah apasal. Ada lecturer yang ajar gila bapak laju, or aku je yang lambat pikap? Tapi memang laju gila doh, series. Gua memang tensen setiap kali masuk kelas dia, memang dia expect kita ni fast trackers so kena fast lah sentiasa? Omaigod bagi lah can sikit, ni tak sempat mengelamun aku dah lost apa yang dia ajar, payah la kena kejar balik. I don't know la, a bit weird la the lecturers, haha. Ada la modal nak gelak-gelak, at least. Lecturer yang gemar tersengih tiba-tiba tanpa sebab, lecturer yang kata no stess dalam kelas dia tapi keluar kelas je otak aku terbalik, satu input pun susah nak serap. Macam-macam. Harap aku survive lah this semester, wuuuuuuuuu.

Hujung minggu ni ada test, aku sempat lagi curi-curi masa nak tengok Boys Over Flower. Danggg, bila dah tengok satu episod tu of course lah nak tengok episod seterusnya dan seterusnya dan sampai habis. Yessssss, padan muka siapa suruh bukak haritu.

Untuk exam, wish me luck ya. Really neeeeeed that luck. :)

Pilihanraya MPP selesai, English Week yang gempak selesai, panjat Bukit Broga selesai, tapi one thing yang aku nak dari first day masuk semester dua ni tak dapat-dapat. T.T Which is, sepasang selipar dan sandal. Sama ada aku cerewet nak pilih or,


No comments: