Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

January 23, 2011

Unplanned

Cuba teka harini aku buat assignment ke tak?


MESTILAH AKU TAK BUAT. Ya, tepat sekali. Apa nak jadi weh, bangun tadi dah awal. Tapi aku online kot pagi tadi? Kononnnnnnnnn nak online sambil buat kerja, FAILED. Sobz. Itulah dia. Cakap lebih. Buat tak. Aihhhhhh. Esok dah Ahad..


Anyways! Unplanned moments kadang-kadang boleh jadi memorable and boleh jadi one of the best memories yang kita ada kan? It's trueeeeeeeeee tau. Angguk cepat. >:-D

Seronok dapat lawatan mengejut, kira mengejut jugak la. Hikhik.

Even though tadi aku risau gila tengok perangai Matnor a.k.a MUNDU yang sangat tidak keruan itu, kami had fun. Aku tak keruan betul tengok dia tak keruan tadi. Haha, outing tadi superb. Terima kasih kerana datang, I was surprised u ols. And it was a bit drama tadi. Dah elok-elok diorang masuk kereta nak balik rumah, boleh pulak patah balikkkkkkk. Awhhh :'D Baru nak sedih sebab dapat lepak sekejap je. Kau orang patut tengok muka Ahmad Nur Hamizan tadi! Bersungguh dia pujuk Matnor supaya lepak lebih lama sikit dekat Shah Alam teehee. :B Memang menunjuk comel betul, ish.

Terima kasih kerana datang. Sungguh, aku menghargai. Serius! Dannnnnnn. Nak tahu tak tadi kami berlima berhimpit dekat seat belakang. OH MAI GOD sumpah lawak bila teringat balik. Dengan driver yang mengalami tekanan perasaan, ditambah dengan pergaduhan dalam kereta, suara bukannya lembut eh masing-masing, semua power power punya haha. Plus lagu Avenged Sevenfold, berjaya buat kepala aku hampir nak meletup. Nasib baik tak sempat meletup dah sampai destinasi.

Itu lah aku kira pengalaman yang tak boleh belah. Huru-hara tapi in the end sangat indah. :'D

Sila lihat gambar, tiba-tiba gua rasa malas nak menaip ha.


Kesempitan! Memang syok weh kena gelak dengan kereta sebelah dkt traffic light :B


'Baik-baik matnor' dan 'Segenggam Setia' HAHA


Terima kasih. Gambar ni pelik tapi ai suka! One of my favourites.

What a good day to end up cuti weekend ni. :)


PS - Macam seronok dapat berkenalan dengan orang-orang baru. Kan? Teringin lepak sama.




6 comments:

Anonymous said...

kenape aku tak tau?
sobson =(

N said...

sape yg trlibat? aku mcm nmpk kelibat atiq dgn pae. sumpah jelessssss even dah selalu nmpk mudno ngn mijan. HAHA

AthirahShamsul said...

Wani - :C Unplanned weh plus kereta tk muat. Diorang ckp kau tengah shedap2? Haha

Seha - Aah Atiq dengan Pae hikhik. Tulahhhh rindu mudno dengan Mizan :C

w a n i e said...

matnorr taakk hajak laa -__-"

AthirahShamsul said...

MATNORRRRRRR

Anonymous said...

shedap2? siot jek ayat. =( ckp ngn diorang aku taching. huuuuuu