Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

January 22, 2011

Sabtu?

Hari ini hari Sabtu yang membosankan.
Assalamualaikum. Ceh :D


Sementara awal semester ni kan, memang grab la peluang kalau ada free time lepas kelas, mesti ada plan. PFFFFFT. Hehe, tapi sepanjang 4 hari cuti ni takdo pulak nak keluar? Sebab, dah pokai dah masa keluar hari Selasa haritu hahahahaha :B Dahlah pokai, shopping lagi. BANKRAP sudah. Ini pun dah nyawa-nyawa ikan, nasib baik dapat elaun sikit lagi hikhik. Awal-awal sem ni jugak lah banyak melepak. Asal boleh nak habiskan time curfew, pukul 12 pagar tutup, sampai pukul 12 tu lah aku lepak hehehe. :B Haihhhhhh, not healthy, makin malas jadinya -_______-

Semester dua ni macam tak fun sangat lah. Maybe sebab awal lagi kot, peraturan pun peraturan baru. Pukul 12 je tk boleh lepak-lepak dekat bawah. So memang sunyi habis la kolej tu kan, takde orang main gitar dekat bawah, main basket ke, tergelak gosip-gosip dekat kawasan kolej ni after 12. Boring T.T Nak lepak pun tak syiok weh, tapi bagus sebab mengelakkan pembaziran masa, study lebih sikit HAHA. -.- Bukak buku pun jarang-jarang, sheeeeeeesh.

Semalam akibat boring sangat, aku follow Ibu pergi TM dengan Maybank, see betapa desperatenya nak keluar en, haha. Tapi okay lah, dapat spend time dengan Ibu, petang tu balik rumah sekejap, malam dinner with family. So far okay lah, takde dapat catch up banyak sangat sebab balik rumah petang tu aku membuta. Lepas maghrib terus siap nak dinner. Minggu ni aku tktau kenapa rasa malas betul nak balik rumah. Hmmmmmm. I really don't know why? Duduk kolej memang boring tapi rasa best pulak dapat spend time alone dekat rumah di kolej ni. Tenang. :) Maybe this is what I need kot sekarang, tu yang stay kolej tu. Puas la aku nak menjawab soalan semua orang yang pelik aku tak balik weekend ni he he he.


Ini Dahiyah. Darjah Lima. Memang suara dia la dalam rumah paling kuat kan! Dan dia ada geng untuk berlawan tekak di rumah. Presentingggggg..


Aisyah Raudhah! Ini pun suara Ya Allah. Bingit nak mampuih. Ni kalau suara Dahiyah dengan Aisyah bergabung memang rasa nak meletup. Pantang weh, kalau benda kecik-kecik pun boleh bergaduh. Macam makcik Joyah berlawan mulut dengan Makcik Bedah. Potpetpotpetpotpetpotpet.

Ha ini kakaknya. Sopan lagi ayu. HAHAHAHAHAHAHAHA kbye.


Ekceli aku dah kekeringan idea ni weh. Aku nak blogging lagi :( Tapi taktahu nak tulis pasal apa. Eh banyak nak tulis, tapi mostly banyak ayat merapu merapik je. :'(


Jadi ini sahaja lah untuk hari ni ya. Nak tidur pulak. Kasi energetic sikit! Biaar energetic boleh online dengan penuh tenaga. Errrrrr. Ok la. Kali ni kita study pulak eh. Janji janji.


:)


PS - Kalau duit berkepuk, dah lama dah.... aku rembat semua baju kat kedai-kedai tu!



No comments: