Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

November 04, 2010

Situasi Kurang Syok

  • ...bila kita tengok cerita/movie/drama, orang lain beriya-iya menceritakan situasi yang sedang terjadi waktu kita tengok cerita tu. Contoh bila aku tengah tengok cerita seram, saspens dan sewaktu dengannya, of course lah kita nak tau apa yang jadi lepas tu kan? Baruuuuuu nak saspens nak dup dap bagai, nak menjerit dah ni! "Tak tu bukan hantu tu, adik dia jeeee" Macam uff! Tak surprise dah. Ataupun bila orang bagitau ending story tu. -.- Like mannnnnnnn, tak ada umph lagi la cerita yang aku nak tengok tu, sebab dah tau 'Hero dia mati lepas ni' -_______________-" Senang cerita, aku tak suka ada gangguan bila tengok movie or drama. Tak feel weh, TAK FEEL.
  • Kau orang pernah je rasa down kan? Down ke, stress ke, perasaan mcm tk senang hati ke apa. Pernah kannnnnn? I don't like it bila kita express feeling pasal certain things, luahkan perasaan ke apa benda yang patut, konon nak release kan la apa beban yang kita tanggung ni (okay ayat tak boleh belah, I knowwwwww) , lepas tu orang tu kata 'Haha padan muka' instead of moral support, paling kurang pun diam je. Diam tapi menunjukkan eskpresi yang sangat mengambil berat pun dah cukuppppppppp. Boleh? Gua dahlah susah nak ekspres feeling dah ekspres kena balik dekat gua. Memang la gua rasa demotivated. Satu hari gua tak layan kau orang kalau itu macam. Haha okay over gila. Tapi situasi ni memang kurang syiok la bagi aku kalau berlaku kan.

Okay, dah cukup lah tu nak meluahkan ketidakpuasan hati kau, Thirah.


Dua buku tebal tu menanti untuk dibaca, wheeeeeeeeeeeeee!


..Zzzzzzz



Gila-gilaan - The Changcuters





1 comment:

N said...

aku pon setuju!!