Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

November 04, 2010

Four to go!

CEPATLAH HABIS EXAM AKU TAK SABAR NAK BALIK RUMAH BERCUTI-CUTI MALAYSIA NI

But I have nothing planned untuk cuti ni. Great. :'( Bukan tak plan apa, nak plan kang beriya-iya last-last tak jadi. Lagipun duit macam lah banyak sangat en nak beronggeng sana-sini. But one thing for sure, have to improve myself in playing guitar kalau tak memang sia-sia je aku beli gitar, harus belajar!


3 subjects down, 4 more to go! Ya aku tahu diploma biasa tinggal lagi dua subjek kan? Memang syok dan best. :) Kurang sikit bebanan, phew.

Test yang before ni was quite okay lah, subjek pun okay-okay je lah. Paling tak menahan Mathematics, masa diberi untuk menjawab - 3 jam. Masa yang mostly ambil untuk menjawab - 1 jam atau pun kurang. PEHHHH tau takkkkkkkkkk, PEHHHHH memang tersengguk-sengguk la kalau nak tunggu sampai pukul 12 kan, better keluar awal. X) So far Mathematics okay jee, except satu soalan tu aku dah tau aku salah -.- Tahniah lah ya sebab berbincang lepas exam, cis.

Mulai harini, dah makin kurang gap untuk final exam. Fuh, subjek dahlah kental-kental semuanya, gap paling banyak dua hari, yang lain semua berturut-turut. Aku dahlah macam kosong je ilmu untuk subjek2 ni.

Grrrrrrrrh, wish me luck la eh. Plis plis plisssssssssssssssssss habiskan study secepat mungkin!



Supaya boleh cuti dengan setenang yang boleh. :)


Ok bye! Nanti habis final aku update blog banyak-banyak sampai termuntah korang nak baca, itu pun kalau ada lah yang baca kan, tsk.



PS - Window shopping je yang mampu buat masa ni eh. Sorry la saya tak sekaya awak. Ngehehe


Oh Chentaku - Asthmara


1 comment:

MISKOMET said...

chayok2!!!!!!!