Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

November 27, 2010

Sedikit Apdet dari Gombak

Wazaaaaaaaaaaaaaaap bloggers?

Assalamualaikum! B-)

Blog sudah terabai, dah mula addicted dengan tumblr -.- Not good, aku masih sayang blogspotttt. Haha. I think dekat blogspot lagi best kalau nak menulis.

Check out my Tumblr! Eh tak payah lah, tak best pun macam awak punya, ngaaaaaaaa.

Dah masuk empat hari aku ada dekat Gombak. Well, kira boleh tahan lah kot duduk sini? Sebab ada laptop, iPod dengan handphone? Boleh laaaaaaa, even internet empat hari yang lepas macam siput babi lembab dia. Harini okay sikit, yahuuu.

Rabu lepas, pergi Times Square, tapi first time pergi dengan Maksu, Ayahcu dengan Ibu! Plus, cousin aku paling tua dekat Gombak ni - Ikhwan. Haha aku paksa dia ikut jugak, kejut dia bangun ngehehehe.

It was fun jugaklah sebab Ayahcu excited nak pergi sana, naik monorel pula tu. Even kaki dia mcm sakit, still bersemangat nak jalan situ situ sana sini haha. Maksu pung semangat nak beli laptop, memang baguslah sebab I desperately need to go out -.-" Tapi kami semua keluar pukul 3, balik pukul 6 lebih, bagi aku sekejap je kot keluar hihi yelah keluar pun bukan dengan member-member nak balik lambat-lambat. Bagi diorang mcm dh lambat dah. Oh lupa, lepak makan dekat Titiwangsa, Ikhwan makan dua pinggan kot, kau punya perut jenis apa doooooo -.-

Nasib baik misi nk beli laptop tercapai, memandangkan balik tu aku rasa tersangat letih, huu.

Hari-hari yang lain, aku duduk rumah je kot. T.T Im surviving here, Im surviving.

Nasib laaaaaaa Broadband okay jugak since duduk dekat sini is quite..boring. And nasib jugak sebab ada movies yang tengah tunggu turn untuk ditontongg. Haha.

Untuk hari-hari yang akan datang, sila berlalu dengan cepat! Saya nak balik jumpa katil saya.


PS - Cepatlah sampai, RANAP




4 comments:

e-z said...

sapa nyanyi Tunggu Sekejap tu? Noh ka?

e-z said...

sapa nyanyi Tunggu Sekejap tu? Noh ka?

cik qiqilala said...

ko duk gombak bt pe?

AthirahShamsul said...

E-z. Aah! :D

Qilah - Hehehe balik kampung :D