Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

November 28, 2010

I am me.

Not good in expressing feelings. Aku nak cakap itu, tapi yang keluar benda lain. Atau mungkin aku nak cakap tapi tak habis, mesej tak sampai T.T Haha. I prefer not to say how exactly how I feel. Well I want to, but I can't. Nak orang tau apa aku rasa, nak orang faham what it's like to be this or that. Tapi aku ended up saying nothing. Kadang aku selesa jugak kalau diam je, bagi aku, orang tak perlu lah susah-susah nak tahu apa masalah aku, masing-masing pun ada masalah. Aku fikir, mungkin masalah aku besar tapi masalah dia mana tau lagi besar? So yeah, aku malas nak cerita banyak-banyak. Aku lagi suka mendengar, aku suka, orang tu tahu mcm mana nak cerita apa yang dia rasa, macam dia ada banyak benda nak cerita. Aku? Tak reti pun nak jelaskan apa-apa sangat. Guess this is me, I prefer listening :)





No comments: