Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

September 17, 2010

Raya lagi

Haritu dah terperap je dalam rumah seharian, semalam bermula balik aktiviti biasa di musim raya ni - beraya dan melayan tetamu. Schoolmates from TTJ datang, thanks yoh! Aku harap kau orang kekenyangan walaupun tengok muka macam nak makanan lagi je haha. So yesterday I woke up early, nak mengemas rumah yang hampir dijahanamkan oleh adik-adik kecil saya, ni kalau adik-adik aku lelaki mcm mana la rupa rumah aku. T.T Nasib baik sempat kemas before mereka-mereka ni datang, sebab aku tk expect nak bangun awal sangat, malam tu dahlah tidur lewat hihi. Okay, terima kasih datang. :)

Ini muka-muka yang menakutkan adik aku nak bersalaman mula-mula, tapi lepas tu okay je siapa dapat duit raya lagi pfft, hehe. Tu yang tepi tu, bonzer sangat! Hahaha. X)


Ini yang memandu. :) Terima kasih jugak sudi datang ke rumah saya yang kecil ni sobs sobsss haha Bersamamu sudah. Aisyah siap cakap 'kakak abang yg tu bawak keretaaa (dengan muka teruja) Lepas tu siap nak tunggu kereta hilang dari pandangan baru dia nak naikkkk. Panas terik tau tak, adik oi.

Malam pula ke rumah Pak Ngah, beraya. Family Mak Lang pun ada, so tak rasa awkward sangat dalam rumah yang memang Wow ah, cantik. :) Malam tadi memang berborak panjang gila macam setahun tak jumpa, sampai kami yang anak-anak ni rasa macam nak guling-guling dah atas karpet dia yang sangat best tu. Tapi Abang Ayon memang dah tergolek dah pun atas tu, menunjukkan signal 'KAMI NAK BALIKKKKKKKKKKK'

Tengoklah betapa lenanya?! Ok tak tak ini lakonan je.

So harini? Duduk rumah je kot! :)




1 comment:

Lin said...

paling suka gambar kau ngan mamat bola kau tu. ;D