Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

August 24, 2010

Terimalah Rapuan Lagi Untuk Harini

Harini aku rasa hari paling aku makan banyak. Harini aku makan paling variety kot. Selama ni saving je, tiba-tiba harini rasa nak beli sampai tiga bungkus makanan. Surprisingly housemates aku ramai yang berbuka dekat rumah, so diorang pun beli macam-macam. So I get to eat Roti John, agar-agar perasa apa entah, laksa, popia basah, andddddd makanan yang aku baru rasa - BONTOT AYAM! HAHA peh before this aku pelik gila siapa yang makan bontot ayam ni, sebab aku tak suka. Yolah dengar nama pun macam, rasa was was je nak makan. Bontot weh, apasal nak kena makan pulak?! Tengok housemates makan dengan seleranya, aku pun tiba-tiba rasa nak mencuba. Sedap pulak weh. X) Tapi terasa pelik juga kadang-kadang, terfikir - aku makan bontot ayam doh. PEHHHH. So aku dah try new food :) Haha, nasib baik sedap.

Blogging is not the main thing I want to do tonight, actually aku tengah mencari bahan untuk assignment, dan seperti biasa aku melencong. But hey, aku dah dapat sikit eh info-info. Sikit jelah tapi...

Today's class was okay, sebab banyak masa free, heeeeeeeeee. Dah kurang kelas ganti, I think. Esok kelas 10.30 pagi, kooooool. Eventhough ada je kelas lain yang pagi-pagi tak ada kelas, pukul 2 baru start. Best gila -.- Boleh tidur puas puas dengan bermacam-macam gaya tidur. Heaven siot. Lately I've been sleeping late, kira late lah jugak berbanding sebelum ni, aku tidur pukul 12 lebih, pukul 12 tu dah siap siap naik katil dah. O:-) Tapi itu zaman sebelum assignment dengan tests menjelma weh. Sekarang almost everyday aku tidur pukul 2 lebih, paling lewat aku tidur pukul 3 dekat sini, tapi so far aku tak pernah miss sahur. Wheee, cuma liat sikit lah nak bangun sahur kan, kadang2 tu tidur mati terus, alarm langsung ta dengar. Haha, tu yang tak syok tu.

Cakap pasal alarm tak berbunyi, harini aku bangun lambat sebab aku tak pasang alarm. Tak memasal kena tahan dengan lecturer. Hoyehhhhhhhh, terbaik. Kelas English pulak tu, kelas yang semua orang tak berani nak datang lambat sangat, tapi pagi tadi aku dengan rileknya mandi pukul 8.10 pagi. Gara-gara alarm tak berbunyi -.- Ataupun aku dah pasang alarm tapi aku pergi matikan dengan tak sengajanya, cettt. AND TAKDA SIAPA KEJUT AKU PUNG. But its okay, apa salahnya datang lambat kadang-kadang, siap kena catit nama dengan lecturer lagi. Apa salahnya, bukan selalu. -__________-"



Oh, I think I need more motivation doh. Im getting lazier day by day. HELP?


I miss my D40 :'( Dont worry, Ill be home soon, sayang.

PS - Not in the mood untuk Raya. How come ah?





1 comment:

Anonymous said...

bukan ke ko memang makan banyak smpi x cukup 2 pinggan??? citer mcm ko mkn sikit je kan..haha