Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

August 27, 2010

Orang Beli Baju Raya Aku Beli Seluar Sukan Untuk Kawad Kaki Kesatria!

Dah kenyang hati pun riang yey!

Im home for one day! ONLY. Cuti sampai Ahad tapi esok balik Puncak sebab minggu depan ada banyak sangat test, test subject yang least favourite pulak tu - INTRODUCTION TO BUSINESS(MGT) ha amik kau tulisan bold. Kelas yang jarang-jarang sekali aku fokus ; minggu depan ada kuiz MGT, selang 3 hari kot ada test MGT pulak! Woh, memang best lah sebab untuk kuiz masuk 5 chapter, test masuk 8 chapter. Selama yang aku belajar sebelum ni - almost zero. Almost zero, beb. Sekali dua je aku fokus dalam kelas, kelas yang lain-lain tu tidur berjemaah. Weehooooo, so I decided to come back to Puncak tomorrow morning, sebab plan asal konon-kononnya nak belajar. Plan asal je tau, kita tengok plan ni menjadi ke tak. Harap harap jadi lahhhhhhhh aku taknak dah hangat-hangat taik sendiri niiiiiii.

So today's activity - Shoppiiiiiiiiing! (Gaya dua FBI dalam cerita White Chicks tu)

Shopping bersama family memang mengambil masa yang lamaaaaaa. At least untuk family aku lah kan. Harini berjaya shopping untuk adik-adik. Ya, adik-adik je, aku punya belum lagiiiiii T.T Baru sempat beli jeans dengan track bottom untuk kawad semata-mata. Hoyeh. Ibu cakap rilek duluuuuuuuu, ekonomi keluarga tak mengizinkan, sooooooo. Rilek lah dulu kan. Make way for my sisters, especially yang dua orang budak paling kecik tu, bila tengok bakul baju tu majoriti baju kaler pink. Tak ada baju kaler lain ke yang korang nak pilihhhhhhhhhhhhh? Perempuan sssangat. Haha

And so Im bored at home right now, gitar tk bawak balik rumah. Nampaknya Pokemon Silver akan teman aku malam niiiiii, wheeeeeeeeee rindu nak main game ni kot. Hahahaha, Cyndaquin I choose you!


Till then, XOXO


PS - I can be your best friend, but if you're trying to be selfish, you're not on my list.




1 comment:

MhmdSaufi said...

athirahh ! MGT best lah :) aku dapat 44/50 for test mgt . haha