Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

June 14, 2010

Tag #8


Tag daripada EyaYoe. X)

1. Apa yang bermain di fikiran sekarang?
Macam-macam. Packing packing packing -.-

2. Apakah nama samaran you all?
Thirah, Utt, At, Kerek, Tirot, Rexy, T-rex - Haaaaaaa mari mari pilih pilih!

3. 3 orang yang anda sayang?
Susah ni. Ramai yang saya sayang! ♥

4. Panggilan untuk si dia?
Si dia?

5. Hadiah yang anda impikan dari seseorang yang istimewa
Apa-apa pun saya rasa istimewa hihi

6. Blog mana yang ada suka lawat?
Aku memang jenis suka baca blog orang kalau tak ada kerja sangat. Semua aku suka haha.

7. Tag 15 orang
Maaf, saya tak tahu la nak jawab mcm mana. (Pemalas!)


Kt to Aiman Hakim x)



3 comments:

aimanhkm said...

Kt to Aiman Hakim (?)

AthirahShamsul said...

EH KNP? :O

MhmdSaufi said...

eh gmbr tuu :)