Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

May 02, 2010

Cuba Teka Mood Aku Untuk Post Ni

Seha, aku cilok dari blog kau. Sebenarnya nak highlight dua baris terakhir tu. Hihihi. Eh, tiga baris akhir sebenarnya. Pasal minat Noh tu, memang dah lama aku minat. Bukan sebab aku budak indie ke apa -.- Noh ♥ hahaha!

Oh, untuk dua baris terakhir, aku baca blog Seha, kelakar pun ada jugak, tak sangka dengan kemunculan kami? Hahaha boleh pulak gitu. Tapi aku memang dh agak dh mesti ada yang terkejut, ramai pulak tu kan. I knowwww, surprise! He he he.

Honestly, aku pun tk pernah sangka kot benda ni. Budak kelas sendiri kot? Hehe, kalau dulu aku lah salah satu orang2 yg pelik mcm mana orang orang kat luar tu boleh together dalam satu kelas. (Ok aku pun kurang lebih je, tapi it all happened after we finished school okay) Tk ke macam awkward kalau satu kelas? Tapi last-last aku jugak yang sangkut, gila tk sangka ni. Hehe,

And it has been four months now, and going strong. Ada yang pertikaikan hubungan jarak jauh ni. Even though tkdelah jauh mana, ada je yg lagi jauh kan. Tapi still, jarang berjumpa. ada yg berbunyi cabaran,

'Okay, we'll see how long can you go'
'Kau tk takut ke kalau jadi macam dulu?'

Fuh makan dalam. Jujur, siapa tk takut. Tapi, kena jugak face the reality, tk selalu akan dekat je dengan each other, kan? So sekarang, rasanya this is the right time untuk fikir pasal semua tu. Oh I hope we're going strong.

Dan untuk awak, siapa sangka kita boleh jadi macam sekarang ni kan? Kalau dulu saya lah orang yg paling panas hati dekat awak sebab kacau saya time saya main Rubik's Cube, ataupun sengaja kejutkan saya kalau tertidur dalam kelas, dengan menggegarkan kerusi saya -.- Siapa sangka orang yang suka cari pasal dengan saya dalam kelas boleh jadi super special boyfriend saya? Haha, saya pun tahu awak mesti berbunga dapat duduk sebelah saya time SPM, hihihi. Macam saya tktau.

Paling malu(tapi happy gila sebenarnya) bila awak bagi Moo Moo dekat saya, kotak besar lagi tuuuuuu, fuh memang tersipu-sipu lah saya nak bawak kotak tu bawak masuk dorm, sah sah kena sergah dengan dormates. Tak lupa time awak kacau saya main Sudoku. Ternyata saya tk mudah untuk di-psycho hahahaha :P Still boleh fokus Sudoku ok.

Dan untuk awak juga, saya terima awak apa adanya, saya bersyukur dengan hidup saya sekarang ni, ada keluarga, ada kawan-kawan yg sentiasa supportive, tambah lagi dengan awak yg dah jadi sebahagian dari dunia saya. Lawak Nabil awak tu buat saya cair :') The way you think, cara awak respect saya, saya cukup bersyukur.

Terima kasih untuk semua ni. :'))

Aishiteru ♥ ♥

Ok, sekarang tekalah, mood aku untuk malam ni? *wink

Bukan selaluuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :P




9 comments:

si juliet said...

awwwww, sweettttttttttttttttttttt! ;)

Anonymous said...

hope berpanjangan.
sweeeeetttt =')

Encik Bulan said...

sweet sweet candy..

mini-kontest "http://akuismailnoh.blogspot.com/2010/05/blogger-dengan-follower-20111.html"

azira izzati punyaaa :) said...

ouhhh, sngt tersntuhhh.nak lagi plak lagu default ni mendayu2 .haha

N said...

huiyooo...
aishiteru..
seb baek ezaz ajr aku jepun..
hahaha
berbangga ko cilok statement blog aku pnye.huuu

Nadnod Azizan said...

awwwww ❤ :')

Nuhazira binti Rosly said...

awhhhhhhh :]

Z said...

Touching wey touching :D

Dahiyah A said...

Ur good with words honey :D aku pun cair bahaha