Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

April 16, 2010

Seperti biasa, aku duduk rumah harini. Semakin hari kemahiran sosial terjejas, kalau keluar aku dah tak reti nak berkomunikasi dengan orang, ha-ha. Duduk meng-kuno-kan diri dekat rumah. Yey untuk aku. Nasib baik ada internet, ada lah jugak benda-benda yang aku tahu. Kalau tak aku memang orang zaman batu. Hahaha.

Since plan tak menjadi dan aku dah bersedih sejak semalam, takpa aku redha hari lain ada lagi, kan Faiz.



...Sedih betul.



Oh, aku dapat matriks Perlis! Wey aku tak apply pun kot dekat Perlis? Apahal nak jauh-jauh je? :-( Eeeeeeeeee tak syok laaaaaaa.


Ok kekeringan idea. Bye.


Psst : Aku geram je dengar adik aku pakai keyboard tak macam orang lain pakai. Orang taip ketuk ketak ketuk ketak, dia taip macam KETUK KETAK KETUK KETAK. Memang kuat gilalah, tengah geram ke apa tah. Rilek lah adik ku. -.-


1 comment:

Unknown said...

yaa betul!tapi entah bila ;p