Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

April 17, 2010

Quality Time

Lagi satu pelan rahsia, :-)


Memandangkan aku dah lama sangat terperuk dalam rumah, ibu ajak keluar pergi jemput Aqilah then straight pergi dinner. Ibu dah tengok anak dia dah macam tak betul kot, asyik duduk rumah, menghadap pc. Tak menghadap pc, berkeruh dalam bilik. Tak berkeruh dalam bilik, berkeruh depan tv. Tak berekruh depan tv, geledah dapur cari apa-apa yang boleh dimakan-selalunya memang tak ada lah, habis. Dan begitulah rutin aku setiap hari -.- Aku membosankan, tahu tu. Tak payah cakap lagi.

So gerak dari rumah pukul.....aku tak ingat. Aku bukan jenis tengok jam sangat. Jam pun aku tak pakai. Dari aku sekolah sampai sekarang ni aku ada satu je jam, itu pun ibu belikan sebab apa tah. Dan sekarang jam tu dah mati. Wuhuuuuuuuuu XD So sekarang bila nak beli jam tah aku pun taktau -.-

Okaaaaaaaaaay, balik ke topik, lepas ambil Aqilah baru nak pergi dinner, dekat 13. Yap, dekat tempat baru tu, cantik tempat dia, tapi belum banyak kedai lagi. Eksklusifffffff.

Kira malam ni malam kualiti bersama keluarga lah :') Sebab complete, semua ada. We went to I-city, again. Sebab adik-adik semua excited nak pergi, parents pulak macam.......malas. So boring, tak syok sebab parents duduk tepi je, haha. -.-

Dahiyah, Aisyah, Aqilah

<33

Abaikan posing aku -.-

Pokok merah :-)

Pis yaw. Sebelum tu, ada brader ni posing muka letak dekat pokok tu, senyum kasi pondan punyaaaaaaaaaa -.-

Psst : Bila nak buat photoshoot dekat tempat ni? Hahaha aku belum bawak Nikon pergi sini lagiiiiii,


Malam!


7 comments:

A.I said...

nice placee..

kat mana tuh eh?? I-city??
tak penah dgr.. huaa!!

Unknown said...

nak pg i-city!bawakkan aku okay ;D

AthirahShamsul said...

Aisha : Dekat Seksyen 7, shah alam. Lai lai :-D

Faiz : Okaaaaaaaay! ;D

Zeeyn said...

awak, tak aci ah cmni? haha

MhmdSaufi said...

woaaa . icityy . ape tu :p

Nadnod Azizan said...

eeeeee~ jeles :)

AthirahShamsul said...

Izzyan : Bila nak datang siniiiiiiii, sy tunggu la awak. :-)

Saufi : PFFFFFFFT. Nanti bawak aku lagi nak pergi sana? :P

Nad : Jomlah datangggg! :-D