Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

March 31, 2010

Nak Update Tapi

..taktau nak tulis pasal apa. Eh actually ada je benda nak tulis tapi punca utamanya - malas. Hahaha, pergh berjangkit dengan Izyan ke?

Tiba-tiba aku perasan aku dah selalu lah jugak keluar, I mean selalu lah berbanding dulu2 kan, waktu sekolah. Wooo, dah sporting sikit lah parents aku ni *tanduk
Khamis ke Time Square, Sabtu ke BJ, Isnin ke Seremban, tiga-tiga hari tu, aku balik malam *tanduk lagi

Ba-ha-ha, alasan ke Times Square and Seremban balik lambat sebab train lambat, asik lah berhenti. Ha, orait lah tu kan alasan. Muhaha. Pergi ke Seremban alasan kukuh sikit, sebab nak apply sijil LCCI, dapat lah jumpa budak bola saya sekejap.

Dan atas sebab itu semua, dompet gua dah kering. Kering beb kering.


Haishhhhhhhhhhhhhh -.-


No comments: