Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

April 01, 2010

Tag #5

Assalamualaikum, pertama sekali saya ingin berterima kasih kepada pengundi-pengundi kerana sudi mengundi saya, saya rasa sangat terharu. Terima kasih kepada ibu bapa saya yang memberi semangat tak putus-putus, lepas tu........................

TETTTT. -_____-!

Actually I got this award from Nasuha, terima kasih terima kasih :') Haha, aku tahu blog ni busuk je, takde wangi mana pung. Lagi-lagi aku tengah dalam musim malas nak meng-update, lagi lah busuksssss. Takpe akan ku wangikan nanti.


Here are the rules to accept the award :
1. Thank & link the person that gave you the award.
2. Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered.
3. Contact said Blogs and let them know they've won the award.
4. State seven things about yourself.

Maaf tak dapat nak tag sampai 15 orang, series gua nak cepat ni, just a quick update. :)

3. Dini
5. Wani
10. Faiz
11. Myra
12. Anisa

Oh semua ni random jeeeeeeee(cuba untuk menaip dengan lebih laju)

Tujuh perkara pasal aku eh? Ok so here it goes :

1. Aku kurang self-confidence, tapi aku rasa sekarang lagi okay lah daripada dulu. Dulu tak ada langsung kot? HAHA
2. Aku kidal, tapi orang kata orang kidal cepat mati? Fuhhhhh, syirik syirik haha
3. Aku suka kalau dapat bangun pagi, sebabnya, aku susah nak mampus bangun pagi, boleh bangun pagi, tapi susah. Alarm sampai 6, 7 kali baru aku betul-betul buka mata.
4. Percaya tak kalau aku kata aku sensitif? Ha, percaya baguslah
5. Noh tuuu penyanyi favret akuuuuuuu, penyanyi Melayu lah, muhahahaha.
6. Orang kata muka aku kerek, takut nak tegur aku. Aku gelak kot bila orang cakap macam tu, tolonglah jangan percaya muka aku ni, sebenarnya aku malu. Muka neutral aku memang macam tu, takdir beb.
7. Aku rabun tapi degil taknak pakai cermin mata, yey untuk aku. Yey.

Ok dah, bye!



No comments: