Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

March 26, 2010

Gathering

Cerita panjang dipendekkan, semalam pergi KL dengan 14 lagi orang, main reason pergi untuk bermain di Cosmo's World dekat Times square tu. Tipula kata tak best mesti best punya! Haha, bukan senang nak keluar kan :S Pffffft,

Ecece pandang siapa tu

First destination, Subway. Actually tengah lapar tapi macam malas nak makan, sandwich kot. Malas la. Hahaha XD Agak lama la berborak, melepak warm up dulu.

Dalam pukul 12 baru gerak ke cosmo's World, masing-masing pass IC dan duit untuk beli tiket, beratur untuk ambil tiket lagi tu. Sooo budak sekolah haha. Sangat seronok sebab tak ada orang sangat dekat situ, aku ingat lagi time aku pergi dengan family, nak naik satu ride memakan masa lebih setengah jam kot. Gila la. So yesterday memang dengan senang hati naik ride-ride dekat situ, siap dua tiga kali lagi naik. Wohoooooooo I had fun! Tak sangka aku rupanya berani jugak awwww :') Hahaha, tapi roller coaster tak boleh elak dari jeritan la. Sori ajwad, dengar ai jerit dari mula sampai habis roller coaster, itu pun tak habis jerit lagi. :P Sayang la sebab roller coaster dia sekejap je rasa, baru nak WAAAAAAAAAAA, tiba-tiba dah habis, macam tu je. Masing-masing baru nak excited. Lain kali kena buat roller coaster setengah jam punya, baru thrill!

Lepas ride apa-tah-aku-tak-tau, sumpah loya. Dengan tak breakfast, aku terbaring dengan suka hati dekat situ. Yang lain pergi DNA Mixer, while aku, Ayu dengan Hanis cari port untuk tidur sekejap. Port bukan calang-calang, open punya! Hahahaha, segan tapi, kisah apa kami. :-D

Okay, jadi saya terlalu malas untuk menulis kerana terlalu banyak gambar dan saya rasa biarlah gambar yang menceritakan segalanya. TETT.

Goyang jugalah nak naik roller coaster tapi saya cool kan? Hahahaha. Tapi ke-cool-an(?!) aku terjejas disebabkan aku memanjang menjerit jeeeee. -.-!

Ride yang gayat. Aku tak suka

Hah! Di Pavillion. Ada orang tu gatal nak jejak kaki, konon tak pernah, so nak lepak la. So Faiz bawak la ke Pavi ni, ada apa seh Pavi!(Orang kurang mampu shopping dekat Pavi memang merungut macam aku) Kami semua hanya tawaf, dan duduk melepak, ambil gambar, ok belah. Macam tu aja. Pavi kottt. PFFFFFT.


Kredit untuk incik/cik yang menangkap gambar ni, aku tktau siapa yang snap. Tengs!



Maklumlah, tiada duit, jadi hanya berdiri, tengok orang shopping.

Boleh nampak kan muka siapa paling boring?

Finally lepak dekat Sg Wang, (Eh yeke wei?) Haha, sampai malam, sumpah la lepas ni aku nak balik awak sikit, takut pulak keluar sampai malam ni. Heeeeeeee, apa-apa pun fiuh sebab telinga tak rasa panas bila sampai rumah.

I HAD FUN!

Awak ke orang yang makan dua pinggan tu? :D


8 comments:

N said...

klaka r muke korg boring but surely best glerk an?

tirot nmpk bahagia dgn abg bolanyer..heee....XD

Zeeyn said...

I tatau kenapa , i suka gila tengok u dengan ajwad ♥ :"D

AthirahShamsul said...

Seha : Memang boring, tapi best! (?!) Hahaha awwww happy happy. :-D

Iz : Yekeeeee? Awww :') U bila pulak? Ahem Ahemmmmm hahahaha

farid said...

pavi?gahaha.rasa kat situ kemuncak bosan tiba.haha

AthirahShamsul said...

Farid : Agaklah weyyyyyyyy! Hahaha -.-

Unknown said...

dekat pavi la paling syokk,haha.gambar aku tidur tak masuk pulak?nasib nasib.hahaha

farid said...

faiz gambar kau tidur bukan kat sungei wang er?hahaha.bosan bosan best pun best layan korang punya gila.sampai ada yang kempunan nak naik basikal tua.tett.ada yang terasa? sorry.hahahaha

si juliet said...

waaaaaaa, jeles jeles