Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

March 27, 2010

Aku Tak Ketinggalan Ok

Kehadiran P.Jang buat hati aku berbunga-bunga. Bunga yang mekar. TETT.

Tapi salah time -.-, tak sempat berbual panjang, aku kena bersiap nak ke BJ berlayang-layang beramai-ramai. (?!)

Today I got my present, from P.Jang. Thank youuuuuuuuuu for the SE Aino :)

P.Jang : P.Jang tengok kau pakai fon zaman batu je
At : -.- Itulaaaaaaa, senang, tak ada siapa curi. Haha
P.Jang : Ni ha, ganti fon zaman batu kau tu.
At : Hahaha orait -________-

Zaman batu pun zaman batu la, aku tak kisah pun. Sebelum ni memang aku tak pernah kisah pun pasal fon, tertarik tapi rasa macam malas nak beli. Haha, itu sebab aku tak kisah pakai fon even yang tak ada colour pun. Lagipun fon Zaman Batu ni orang malas nak usha kan, so tak payah risau la kalau ada msg2 yang private2 tu hihihihi.

Apa-pun, Im grateful, tenkiuuuuuuuuuu!







3 comments:

farid said...

daripada phone yang screen tak boleh tekan,tiba tiba phone baru screen boleh tekan.amazing.hahaha

Z said...

FUYOOOOO best gila kau ! haha

Dahiyah A said...

FUUULLAAAMAAAAK :D