Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

March 09, 2010

Bahang Bahang

Sejak minggu lepas lah, tak henti-henti post pasal 11 Mac. Ada apa dengan 11 Mac? +.+!
Ya, result SPM! Kaki dah mula terketar, tangan dah mula menggigil, otak dah nak meletup bagai bila fikir pasal result. Lagi best ada yang pergi bercuti lagi sebelum result. Wahaha. Siapa la tu eh? Daripada gabra nak dapat result sampai lah gabra tang nak pakai baju apa, nak naik dengan siapa, nak pergi mana lepas amik result. Macam-macam. And as for me, Im still not sure nak pergi dengan siapa. Sama ada pergi dengan ayah, or pergi sendiri naik Ktm. So right now, apa yang nampak jelas my choice is - pergi sendiri naik Ktm and tunggu Sharina dekat KL Sentral. Dan hooray buat aku yang tak pernah gerak ke mana2 naik ktm sendiri, all by myself. Tak. Pernah. Tak pernah. Jadi khamis ni aku akan buat2 kool pergi KL dengan sendirinya, berbaju kurung - itu sebab saya malas benar nak pilih baju apa yang sesuai dipakai ke sekolah. Maklumlah, sekolah ni macam-macam. Kang tak memasal siapa yang pakai jeans tak boleh masuk sekolah. Masa tu semua gerenti buat rusuhan. Pfft. Bekas guru dah tak boleh jejak kaki ke sekolah, ini pulak bekas anak murid? Tak relevan langsung. OKAY BALIK SEMULA KE TOPIK ASAL. Gerak KL seorang diri, lepas tu baru gerak dengan Sharina. Haih, boringnya plus takutnya. Wahaha. Agak2 siapa nak teman aku naik train tu, dialu-alukan. :-D Oh, yang lain2 ni nak pakai baju apa pergi amik result nanti? Goodluck!

Pfft, semua dah post pasal 11 Mac dekat Facebook, Myspace. Aku dah jemu, dah bosan. Menghadap jelah hari yang ditunggu-tunggu ni, ya.


6 comments:

joegrimjow said...

ada apa pada 11 mac?

AthirahShamsul said...

Resultttttt, ahh

N said...

kita serupe..
terpikir psl bju la bgai..
last2,aku pilih blouse jerk...
tirot,jmpe kat skola khamis ni!!!!
hee

AthirahShamsul said...

Tahu takpa! Hahahaha ok jumpa kat sana! :-)

Mira Nozmi said...

kau sekolah mana?

AthirahShamsul said...

Aku sekolah teknik tuanku jaafar, seremban, why mira?