Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

February 09, 2010

Fitness Fun #2

I have sleeping disorder. Kenapa haaaaaaaaaaaaaa aku nak tidur pun susah.

Ini sangat tidak sihat, tidur aku terganggu sekarang ni. Malam tadi pun asik terjaga, tak pernah nak lena. Boring la macam ni.

Jadi bila aku tidur tengah hari tadi - konon2 topup balik la tidur yang terganggu ni kan, En Rafi call untuk driving class. So, pukul 2 aku dah otw pergi tempat driving tu. Agak mengantuk lah jugak awal2 tu until En Rafi mula bukak topik tentang kemalangan yg melibatkan 6 sekeluarga tu harini kat paper. Sorry, saya taktau jadi saya main angguk je le bila dia bercerita.

It went quite well, sudah mula rasa excited nak drive lagi walaupun kdg2 tu brek mengejut haha. Tadi pun agak2 lupa sebab dah lama tak drive, nak praktis kat rumah pun tkde orang nak support -hampeh je. And there was a part bila dah masuk litar tiba2 nampak pulak muka sorang yang tembam2 pandang je kat kereta aku tengah bawak tu.

'Alamak macam ada orang kenal je niii'

'Ha memanglah, siapa tu nama dia, Syakirin'

Bahaha ya Allah jumpa jugak kita ya dekat luar, sampai kereta terlompat lah jugak aku dibuatnya, hahaha. -.-'
Terkejut, bukan apa haritu dia ada ajak keluar tapi aku tak reply sebab kredit memang takde time tu, dan dia reply pun mcm marah je, Aim Sori.
Tapi tadi balik dia cool je borak, so we're cool kan? :D

Sumpah den takmau la kelas petang2 ni, panas oh. Panas sebab nervous + kena tegur dengan Encik Rafi sebab brek mengejut + cuaca panas. Takbest la. Lepas ni kelas pagi pun saya tak kisah, sebab sekarang kan saya ni early risers *keningkening

Balik rumah mandi lagiiiiiiiiiiiiiii, and sekarang aku rasa segar bugar. Wheeeee (tapi this headache memang tak boleh belah, saja mengacauuuu hishhh)



2 comments:

Dahiyah A said...

wahahahah TEMBAM !

AthirahShamsul said...

HAHAHAHAH :P