Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

February 10, 2010

Childhood

Ibu bercerita tentang aku waktu kecik dulu, which satu yang ibu cerita pun aku tak hingat. Time aku masukkan cangkuk hanger dalam mulut, waktu ibu jumpa blade horizontally dalam mulut, konon time tu kebal la, kononnn. Gigi rabbit dua batang ni dulu bersepai sebab gatal sangat main gate dekat rumah, kan dah terhantuk. Kes tarik2 rambut dengan Shakir, tapi aku rasa permainan tu agak tak adil sebab rambut dia pendek dan rambut aku panjang. Macam mana nak tarik rambut dia, dia pulak senang2 je tarik rambut aku tak lepas2. Tak aci, kann.

Aku tergelak je, best gila dulu2. Bebas. Bebas bermain sbg kanak2 yg tak punya tanggungjawab lagi. Yang diorg tau, keluar rumah lepas pukul 5, balik rumah sebelum 7. Kalau tak kena tinggal luar. Little kids. So naive, so innocent. Masih tak tahu apa yang ada dengan dunia luar ni, until now, dan lepas ni, barulah kehidupan sebenar bermula.

Tatutnya sayaaa.



No comments: