Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

January 21, 2010

Killer Cool



Dah habis Boys Over Flowers dekat Youtube, aku kembali mencari video2 band2 Jepun yang memang, superb ah. Besides dia punya rambut yang berbagai stail dan kulit muka yang teramat licin, aku suka kalau tengok band2 ni perform live. Killer best. Suara takdelah hanyut sangat macam Bunkface-haha sorry peminat2 Bunkface :P
I think fans in Japan really know what is the meaning of a concert, macam dalam video ni-gila gempak kot, semua headbanging. Haha ternganga jugaklah aku tengok fans dia. Series kool doh. Aku suka gila dekat Antic Cafe, The Gazette pun one of my favourite which lagu Filth In The Beauty buat aku jatuh cinta, eh geli sangat, minat gila! dengan Gazette. Jomlah kita minat sama2 band2 ni wei, sebab aku minat. Haha ok cukup ya.

Aku tau ramai gila fanatik Korea/Jepun ni, esp Anisa dengan Myra blog dah macam fansite dah aku tengok hihihi. Siapa yang tak suka muka mamat2 jambu/hemsem, pakej lagi tu, Rambut dah style gila ba-bi ah, kulit pun nak melepak, woooo jeles betul. Setakat ni aku suka jugak tengok video2 boyband macam Super Junior, SHINee dan apa benda tah lagi. Sampai sekarang aku tak boleh nak cam semua members dalam Super Junior yang ada berbelas-belas orang tu. -.- Dahsyat gila, ramai tu. The best part is bila diorang dance, ai laik wei. Aku dah sound macam fanatik ke? Omaigod. So, saya berhenti setakat ni ya, ini memang post buang masa korang je, bahahaha. Bye.


So far, ya so far aku suka dia ni. >.<


Sapo namo eh, KyuHyun?


1 comment:

Anisah Salamat said...

yes, kyuhyun! hahaa LOL gilaaa
cm nme i ade disebut, malu malu -_-

jd fanatik tkpe, ade faedah hahaa