Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

January 16, 2010

Saturday is Fun.Yeay.

'Ham tom hare he sanammm'

Haha. Rasa macam dah lama sangat tak tengok cerita Hindustan-cerita Hindustan bagi aku sekarang ni dah makin bosan je. Mungkin sebab tak ada Shah Rukh Khan, hihi. Aku baru lepas tengok cerita Hindi dekat tv2, melekat lah jugak sampai cerita tu habis tekalah sebab apa. Bingo! Sebab Shah Rukh Khan berlakon. Musti ai suka tengok tak kisahlah kalau dia berlakon jadi jahat ke, bodoh macam Bablu ke, ai suka je tengok. Paling ai suka ; Mohabbatein(betul kot eja ni) Lakonan hero ni selalunya lah berjaya buat aku leleh. Syabbasss!

Aku baru lepas mengemas rumah, dengan sungguh2 nya. Barangkali sebab jarang2 sekali aku bangun awal pagi. Ibu ke sekolah jadi memang tugas aku la nak mengemas rumah, basuh pinggan2, sidai kain. Tak sampai 5 minit budak2 kecik atau lagi mesra dipanggil little monster menyepahkan rumah. Senang gila dia buat macam tu. Aku penat betul kemas2 ni, semangat pulak tu. :/ Argh

Dah, byebye.
Take care.Garnier



6 comments:

Anisah Salamat said...

hahaa mohabbatein, gila cerita hindustan ranking no 1 dlm idup.
tkde yg boleh lawan cite ni hehee

si juliet said...

haha
boleh jadi model garnier dah ganti fasha dengan penutup macam tu.
ahaha :)

nurmisnan said...

salam..
nur pun suka gelak.. kadang2 sampai orang kata "r u ok?".. tak kisahlah asalkan nur nak gelak.

anwyays, aa juga membe gelak. salam singgah..

hindustan "kia kare" meaning is apa dah jadi.. yalah tuh kot

AthirahShamsul said...

hahaha yah gelak lah best kan. :D :D Syila, itulah dia, muka je belum cukup licin lagi hahahah dahlah fasha melepak :S

Nana said...

biaselah tuh... as long ade budak kecik kat umah, selagi tuh umah bersepah... macam umah aku.. sampai aku fed up nak kemas umah agy... hahaha

Z said...

kuch kuch hota hai lah lg besttt haha