Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

January 02, 2010

All we need is a little bit of momentum,

iTunes dah berhabuk, lagu dah lama gila tak download. Ada lagu2 yang menarik? Takpe ai layan semua lagu, dangdut je paling kureng. x)

'Wahhh bilik kakak dah kemas sikit! Im surprised!'

Haha ya lah ibu, bukan senang nak tengok bilik ai sekemas itu tau. Pagi tadi bangun kemas bilik, tapi belum habis lagi, aku kalau mengemas ni memang amik masa yang lama, aku rimas, mana satu nak buang, mana satu nak simpan, mana satu nak letak dekat luar, yang mana nak campak masuk dalam kotak. Ergh, takpe satu hari aku buat jugak semua tu. Tunggu masa je ni. Sekarang ni fokus untuk law test, wish me luck. :S Aku goy betul lah dengar orang fail test ni, kena baca buku lebih ni. 8-)

Untuk harini je aku dah cukup letih tengok Aisyah berlari-lari dengan beg sekolah dia, maklumlah tahun ni dia dah start masuk tadika. Excited betul, rupa2nya macam ni lah aku dulu ya time nak masuk tadika dulu. Ke hulu ke hilir dengan beg Mickey dia. Esok mungkin kalau aku terjaga awal pagi aku ikut ibu gerak tadika dia, amik uniform sekolah Aisyah. Kalau aku bangun awal lah. Kalau. Aku bangun awal.

Semenjak dua menjak ni aku suka jugak dengar lagu2 lama, boleh tahan apa. Dulu memang aku rasa macam er, jiwang gila lagu ni. Tapi act okay laaaah, sekali sekala jiwang best apa haha. Ni semua gara2 budak2 sekolah yang ramai layan lagu2 macam ni, esp Wani which aku panggil dia as Prof Madya Jiwang. Dengan dormate yang punya excited kalau dengar Sinar Fm, siap tau lagi carta2 lagu paling hit kononnya. Gilalah. Nak jumpa penggemar hardcore dekat situ mula2 memang susah, Tera je yang layan dalam dorm time tu, itu pun kadang2 aku je yang syok sendiri bercerita pasal band yang dia sebenarnya tak pernah dengar pun. Tapi lepas tu barulah jumpa peminat2 band2 sewaktu dengan Alesana, Bless The Fall. Aku mula2 memang tergelak habis bila dapat tau Zaki dengar lagu Gugurnya Bunga Cinta, tapi last2 aku akui memang lagu tu sedap. -.-' Thanks Wani masukkan lagu2 macam tu dalam MP3 aku, ni semua gara2 kau nii. x)

Harini aku rasa sedikit bosan duduk dekat rumah, mungkin sebab harini komputer ibu conquer, aku dah taktau nak buat apa dah. Tv sibuk dengan cerita Barney, pasang cd tapi tak tengok. Nak tukar nanti mengamuk. Ah.

Memang dengar muzik hobi yang aku tak pernah jemu. Listening to them in my little room are more enjoyable, peaceful and, penuh feel. Ha ha.

1.51 a.m. Aku dah mula ngantuk. *menguap

Goodnight semua, selamat 1 Januari! Selamat malam bintang2.

And I'm getting bored waiting round for you,
We're not getting any younger, and I
Won't look back 'cause there's no use
It's time to move forward!

I feel no sympathy,
You lived inside a cave!
You barely get by the rest of us,
You're trying, there's no need to apologize,
I've got no time for feeling sorry!

Paramore-Feeling Sorry



No comments: