Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 16, 2009

Temperature Rising,

Keluar ke MidValley, hanya ke MidValley, hanya untuk tengok wayang dan main boling, hanya untuk berjumpa kawan2 yg duduk berbatu jauhnya ; tu pun susah nak dapat greenlight from ibu. Ni aku rasa macam cuti sekolah biasa je.

*Keluh

Nak kerja lagilah tak dapat, tapi tu bukan toplist aku pun. Hai, tak apa saya tetap bersyukur ada ibu macam ibu. :)

Berbalik perihal ke MidValley, memang letih tapi seronok. Bertolak dengan Izyan dgn Amer dan adiknya yang comel, Naeim haha. Macam biasa kena tunggu tren, dahlah lama. Lama takpe, tapi part dalam tren memang aku tak tahan ; ada semacam bau. Bukan nak kata tapi sejak ada sorang lelaki ni masuk, bau memang-menusuk. Haha, I hope I don't smell like that. :S
Dalam perjalanan aku memang harap tak terserempak dengan org2 yang bukan dalam list untuk bertembung kalau keluar. Feuuh.

So sebelum bergerak pergi makan memandangkan Amer lapar gila, kitaorang book ticket, fikir nak tengok New Moon tapi seat penuh so, Love Happens it is. Komen untuk cerita ni, boringgg. Hahahaha, aku rasa paling boring time tu Naeim, dia dah tertidur-tidur dah tengok cerita yang bo-san tu. As soon as the movie finished, kami pergi ke boling, dan aku memang tak berharap pun nak main! Last2 kena jugak main sebab Kelly dah bayarkan untuk semua, aku dengan cuak-tak-pernah-main pakai kasut paling lambat, haha. Tapi hei! Aku rasa first time pun aku main boleh tahan apa, dapat 52. Third place. Gahaha, not bad for a beginner kan kan? Hehe dengan gaya macam nak baling je bola tu, kira aku bernasib baik lah sebab tak memalukan diri. -.-' I had fun yo.

Belum tentu kita dapat keluar macam ni lagi, kan? :) Aku seronok dengan korang, hehe. May the memories last for ever.

Note : Amer balik Kelantan elok2, best member dengan kau budak kelantan, and jgn lupa aku akan datang makan nasi minyak kalau dalam kad jemputan ada nama kau dengan Izyan, no one else! Hehe.

HACHOO!
(bila nak elok ni?)




No comments: