Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 10, 2009

Suck me down, it's time to rock and roll

Ah, akhirnya, aku tak ada rasa serba salah dengan buku-buku sekolah tiap kali aku menghadap komputer ni. Gahah. Tadi baru lepas makan dekat Sri Bunga, nasi paprik macam biasa orang tu pun dah menyampah kot dengar aku asik order tu je. Tapi aku suka paprik dekat situ! Rasa macam dah lama sangat tak jejak TTDI Jaya, setakat pergi Mosque, then balik rumah. Tak feel pun. Lepas ni dah free, boleh round satu taman kot. Hihi,

Okay, baru sehari dekat rumah, aku dah mula rindu kawan-kawan aku dekat sekolah, esp dormates. Sebelum ni tak pun? Hm barangkali sebelum ni aku tahu aku akn jumpa diaorang balik, sekarang tak ada lagi probability itu. Sekarang baru rasa rindu, mungkin sebab aku tahu susah untuk jumpa semua sekali lepas ni. Yang sorang dekat Pahang sana, ada yang dekat je dekat sini(itu tak kisah lah kan hihi) tapi havoc scene, sesi bergosip dekat dorm, tidur satu katil dah tak ada lepas ni. Rindu makan beramai dengan kamu semua, tahu? Rindu nak kejutkan Ayu yang memang susah(susah gila nak mati) nak bangun tidur. Rindu beronggeng, karaoke lagi lagi lagu Alesana, he he berjaya juga aku buat korang suka lagu-lagu band tu. Ngihi.
Oh ya, lepas ni dah tak ada kejar-mengejar kat asrama, Singgah Sahur versi Aspuri.

Tak ada lagi semua tu.

Harap lepas ni masing masing tak lupa ya? Ai lef yu gaisss! Hehe, I have no words to describe this. All this memories together being a high school student will always be in my heart, just like a tattoo.

Sehari sebelum paper Chemistry, aku ada suruh diaorang bagi kenangan kecil-kecil, so aku boleh baca dan blushing/terharu dengan apa yang kauorang tulis pasal aku. :)

'Kau best, boleh masuk dengan kepala aku, rox yo! Thanks for everything..'
'Tirot comel, tirot baik, best dapat kenal dengan kau, aku harap kita kawan sampai bila bila. Goodluck paper Chemistry esok. :)'
'Love u tirot, saayang tirot, baik sangat. best dapat kenal, keep in touch!'
'Best buddy ever, kau sempoi je :P'
'Em, macam2, pelik2, swit2, cute2, check2 rock2!'
'I laff yu'
'Tirot gediksss, org yg mempengaruhi aku minat alesana dengan paramore, the thing is you rock my world babehh, Sayang kamu'
'Kau 'batu'(rock)! Best punya olang!'
'Stay gila gila tau. I love you. HIDUP NOH DAN TIROT(best part)'
'Kau selalu hepi, suka kenal dengan kau :)'
'Take care tau'

Bukan semua aku tulis ni, sekarang pun dah mula kembang dah :P
Sayang kamu semua! :)

Alah, esok aku jumpa kau orang lagi, hihi. Esok lah kita ronggeng, kau orang pun dah habis paper LK kan kan.

Tiba pula teringat lagu Adrienne-The Calling. Aku ingat aku memang minat gila dekat band ni, esp vokalis dia yang hemsem tuu. Hihi




1 comment:

si juliet said...

yeah. betul². baru 2 hari cuti dah bosan. plus, rindu ngan budak ² skola.
*sigh