Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 12, 2009

Hearts And Loves #1

Kenangan berada di sekolah menengah memang wa takkan lupa. T1 sampai T3 dekat Seksyen 7, Shah Alam, ada lagi yg masih tak lupa aku, terima kasih hihi. T4 sampai T5, memang banyak pahit dan manis, dari sekolah menengah kita dapat tahu siapa kawan, siapa lawan, siapa yg kita patut percaya, siapa yang betul2 sayang kita, siapa yang betul2 dapat bantu kita walau kita paling bawah masa tu. Aku gembira dan syukur dengan kawan yang aku ada dari awal aku mula jejakkan kaki ke sekolah rendah sampailah hari terakhir aku ada dekat Teknik Tuanku Jaafar.

Memang rasa tak sabar nak keluar sekolah, tapi jangan sesekali tinggalkan memori yg kita punya, ya? Hepi tinggalkan sekolah, tak ada lagi ucapan pengetua yang panjang meleret kat mana aku susah sekali nak faham apa dia cakap dan buat keputusan untuk tidur je, haha. Tiada lagi kena tuduh 'budak perdagangan penipu' kat mana sebenarnya semua salah faham and hey, ai don giv a demmmm. Haha, aku rindu kau orang semua. Seriesli. ;(

10 Disember, aku dengan budak2 ni datang nak sambut budak2 LK habis paper diaorang, hehe, nasib baik sempat sambut sebab bas yang kitaorg naik memang..lembab. Haha, rindu dengan muka diaorang, walau baru sehari tak jumpa. Sebab aku tahu lepas ni susah nak jumpa, sebab aku tahu bukan setiap hari dah aku mengadap muka diaorang ni, esp dormates yg aku palingpaling syg! Paling terharu bila tengok Bear, dia sgt sebak time tu. Hehe kitaorg datang jugak tau, tengok korang. :) Hadiah spesel drpd Bear 'nah jam aku ni, jaga elok2, kau dah banyak tolong aku' Aku tolong kau pun tak seberapa, tapi aku sure rindu kau, rakan sekatil! Haha.

Janganlah lupa semua memori ni, ya kawankawan? Ada rezeki kita boleh jumpa lah beb. :)




AKU SAYANG KAU ORANG!




2 comments:

Mira Nozmi said...

walamak wei
kurus gila.

aku mahu begitu juga

AthirahShamsul said...

Itulah yang orang selalu tanya 'weeeey kenapa kurus gilaaa tak makan eh' -.-