Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

September 25, 2009

Saya Beli Kucing Dekat Tesco!

Kucing ni comel, tapi budak dorm saya tak suka kucing ni, manja sangat kata mereka. Nanti berak lah, kencing lah, siapa nak basuh? Haha, tapi satu hari dia masuk dorm, dia masuk dalam plastik Tesco Izyan, dia sukaaaa plastik tu. Nah, tengok gambar kucing ni, comel. Nama dia apa tah, lupa.






Saya pun ada binatang peliharaan saya! Macam dalam gambar ni, ada kuda, ada lembu. Dua dua dijaga kat asrama haha. Lembu tu besar sangat, nak bawak balik tunggu masa yg sesuai je ni. Dekat rumah ada lagi, ladybird dan beruang. Ha, beruang lah paling banyak dipelihara. Semua binatang peliharaan ni orang bagi, best! Saya suka, lepas ni saya harap saya dapat harimau pulak, aum!




No comments: