Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

July 25, 2009

Whoa-Oh

Selamat pagi! (dua minit sebelum 12 tengah hati)
Im home, again! Yap, minggu lepas dah balik, and minggu ni aku balik lagi. Tapi bukan saja-saja, aku balik ni pun sebab nak settlekan folio aku ; nak print, nak binding bagai. Kalau boleh aku tak nak menyusahkan ibu nak pickup aku tapi, aku memang nak settlekan folio ni dan hantar ASAP. Folio ni buat aku jadi gila, bukan aku sorang je kot, ramai lagi yang dah menangis pasal folio ni, dengan pressure dari Miss Yeo lagi. It's okay kalau kau orang tak faham. Sekadar bahan bacaan untuk kau orang si pembaca. Folio ni buat kitaorang budak perdagangan kurang ulangkaji, abaikan sekejap homework, semata-mata nak siapkan folio ni Miss Yeo tak pernah faham ke ha? Haiyo, lepas ni jangan kacau aku lagi Mahaha

Cukuplah bercerita pasal folio ni, alhamdulillah semua dah settle.

Harini aku bangun awal tau, 8.20 pagi. Tapi lepas tu aku tertidur balik. -.-
Dan akhirnya aku terjaga semula pukul 11.20 pagi, haih bila nak berubah aku ni haha. Bangun tidur je semua orang rumah menghilang dan aku tak tahu mana diaorang pergi. Ibu ke sekolah, barangkali. Adik adik aku, hm mungkin ikut sekali ibu pergi sekolah. Tak apa, aku balik pun bukan sebab nak keluar makan angin lagi tapi nak siapkan kerja sekolah. Cakap pasal sekolah, macam biasa ada benda happy dan ada benda yang menyemakkan kepala otak ni. Minggu lepas bukak sekolah je dah dapat birthday present bestnya! Sebelum rehat, Ajwad ada bagi sekotak besar hadiah(memang besar) dan lepas rehat Mudno pula bagi. Thanks, you guys. :) Ajwad punya hadiah paling besar kot, haha seekor plushie lembuuuuuuuu! Comel sangat dan sekarang masih tiada nama, tengah fikir lagi ni. Bertambah koleksi lagi, yahuu.

Aku rasa ramai yang lahir bulan Julai ni. Well, to the recent birthday especially Tera and Rashidi. Happy Birthday!

Blow the candles!

Okay, gua kena gerak ni. Bai



2 comments:

farid said...

folio apa duh yang ko kena buat tu?

Unknown said...

weyh!
tanx aw wish!
ahaha!
:)