Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

June 11, 2009

La La

Haha today was okay. Harini aku buat chores macam biasa, ampai kain, lipat kain, kemas bilik, kemas mainan Aisyah, masak sikit sikit. Err, bosan lah dengan rutin harian, dahlah adik tak berapa membantu esp Dahiyah. Dia paling liat. Kalau pass bab masak dekat Aqilah, dia memang buat kerja. Sebab aku tak reti masak, haha teruk kan tapi kalau benda basic aku boleh lah buat, hi hi. Tapi bersyukur lah juga, harini ibu dan ayah balik, ha ha kerja aku kurang lah sikit dapat jugak aku fokus nak study untuk exam yg akn datang ni. Hey kamu! Wish me luck ok? I really need that luck, aku rasa macam aku tak cukup study je cuti ni. -_-'

Harini hari paling malas untuk aku nak bukak buku! Maaflah ya buku yg kat atas meja tu, aku tk melawat kau pun harini kecuali nota nota sejarah yang buat aku ngantuk sebelum tidur. Buku sejarah ni lagi berkesan drp mengira kambing-kambing yang tiada hentinya.

Ayh dan ibu sampai rumah pukul 9.00 kot. Kami terus gerak keluar, pergi dinner. Haha, Dahiyah memilih untuk makan dekat BigFood. Okay, boleh tahanlah, selain makanan dia yang lambat sampai (ramai orang kot) dan bau kurang enak yg kdg kdg menusuk hidung kami, ada perkara yang kira okay-lah kot. Aku jumpa mamat yang berlakon dalam filem Kami tu. Siapa tah nama dia, dia berlakon jadi boy. Tak ingat nama dia, dia memang hensem. Kot. Haha, ctot mesti jeles kannn, haha ada cuba nak snap gambar dia senyap senyap tapi terkantoi ada flash pulak. Wo malu, nasib baik dia tak sedar. Hi hi, eh aku ngantuk. Bye, see yu.

1 comment:

Amat said...

best gila ayah dah balik, ayah aku belum ;(
btw, setuju dengan sejarah tuu, mengira kambing tak berkesan -,-