Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

June 13, 2009

Candy Holic

Ahhhhhhhhhhhhh. -.-'
Cuti nak habis dah ke?

Dua hari ni merupakan antara hari yang paling letih lah kot. Semalam seperti biasa aku bangun agak lewat dan terus kena jerit 'Thirah cepat nak pergi repair laptop niii' wah tak kasi can langsung nak menggeliat. Lepas bersiap dengan pantas dan paling efisyen, macam biasa aku orang terakhir yang siap. Aku lah orang paling last, selalunya. Muaha-ha. Dekat PAS tu lah saat paling bosan. Sepuluh minit pertama okay lagi, ayah tanya orang kedai macam mana nak format yada yada interesting lah jugak, aku tau benda yang aku tak pernah tau sebelum ni. Then I was getting bored, ibu pun sama. Luckily Aisyah ajak keluar, jadi aku dgn ibu lepak dekat depan kedai video game I can't remember it's name. Keadaan makin bosan, ibu ajak turun pulak pergi atm machine, beli aiskrim semuaa, and naik balik, teman Aisyah main, then sampai balik dekat ayah. Ayah masih lagi tak bergerak, aku rasa time tu orang kedai tu pun dah semacam jam je dengan ayah, haha. Then after everything's finished, we decided to go home and grab some dinner.
Okay this is my favourite part. Heeeeee, there was a guy who was waiting for the elevator's door to open. I was totally attracted to his hair! Ahh, I was over the moon, his hair was just like the vocalist of Antic Cafe, the japan rock band. I really like the vocalist, Miku and I saw the guy with Miku's hairstyle, well, kind of but still, mulut ternganga lah jugak, siap boleh sebut ' Wah, Antic!'
And and, rupanya dia kerja dekat salah satu kedai dekat situ hihi, sebab aku nampak dia lagi tadi. Whoa what a coincidence. Dapat jumpa lagi rambut dia, hee. :) Man, kau memang berani, that hair really suits you.

So yesterday and today was not a bad day, hihi. So, sekarang kena habiskan RP and nota agama sikit ! Ah, Im so not ready for the midyear test. Ibu, nanti kalau midyear tak okay, sorry eh? Takpe, trial ada lagi. :S

No comments: