Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

January 31, 2009

Cerpen - CHECK BABY CHECK

Aku baru habiskan tugasan aku yang da bomb-Cerpen. Yes! Aku dah boleh tarik nafas lega sikit. Although ada lagi homework yang aku belum siapkan, tapi cerpen ni memang kena habiskan sebelum bukak sekolah, and, AI DID IT! Mungkin ada salah tatabahasa apa semua, tapi peduli apa aku janji dah siap he he he. Oh aku gembira ni, lepas ni, aku kena bersiap sebab pukul 6 ptg ni Uncle Mus datang pick up dan terus pergi airport, nak jemput ibu. Oyeh, aku dah tak sabar ni nak habiskan syif kerja aku sbg surirumah tgga spenuh masa dalam lima harini. Mungkin malam ni aku agak sibuk, packing untuk esok ya, gosok baju, lipat baju segala. Kalau sempat, aku online sekejap tapi selalunya memang sempat pun, yelah esok dah tak boleh online lagi dah.
Rumah ni, currently sangat bersepah so aku better kemas rumah ni selaju mungkin. Dahlah belum mandi lagi. Ah, tak apa bukan busuk pun. Okay okayyyy, aku mandi sekarang, lepas ni kau boleh tutup hidung sebab aku terlampau wangi kejap lagi. Yey.

No comments: